|
|||
|
|||
Van de Lucht
Nou, ik zal maar met de deur in huis vallen, ik ben Van de Lucht, beetje karrige nickname, maar ach je moet iets. Ik rijd een caddy mark 1 uit 1989, zie hier onder. Ik heb em nu paar weken in bezit, is langs de apk geweest dus tijd voor wat veranderingen. Daarom zal ik meteen maar een vraag stellen want ik heb jullie hulp nodig, als ik het beter in een ander subforum moet vragen, laat maar weten. Ik wil graag een vlak glazen/plastic raam, die als nieuwe achterruit moet fungeren. Kan iemand me vertellen waar ik dat het beste kan laten doen (en nog beter, het goedkoopst?). Ik heb namelijk iets speciaals in gedacht. Laat maar weten, gelijk een test om te kijken of mensen dit ook echt lezen . Nou dat was het wel, we zien elkaar nog wel
Dit was mijn introductiethread, hopelijk hebben jullie er een beetje van genoten. Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
1,2,test!
je komt door welkom,ruitje kun je ook een stukje lexaan voor gebruiken als je kunststof wil.
|
||||
|
||||
Welkom. Misschien een schuif ruitje erin zetten, is volgens mij van een Amerikaanse caddy.
|
|||
|
|||
Welkom.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zat ik aan te denken, maar dat hebben de meeste al, ik zit aan iets anders te denken, toch bedankt. En bedankt voor de info pul, ga zeker ff naar kijken. |
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|
||||
|
||||
Leuke Caddy En welkom.
Helaas geen suggesties voor het ruitje.
|
||||
|
||||
Xelkom en leuke caddy.
Hier ook geen suggesties voor het ruitje. Wel leuk verbreed staal
|
||||
|
||||
dat paneel en "vlakke" ruit lopen hol, toevallig gisteren nog naar zitten kijken
|
|
||||
|
||||
leuke caddy hoor!
|