|
|||
|
|||
Garage opruiming Golf 2 en 3 (veel)
Er moet ruimte komen in de garage voor mijn nieuwe GTI 16V project (restauratie tot origineel), dus ga ik wat onderdelen verkopen die ik niet direct meer gebruik. Ik zal proberen de lijst zo goed mogelijk bij te houden.
Biedingen in PM en vragen in topic om het overzichtelijk te houden. Locatie: Delft, opsturen als het past en betaald wordt. Golf 3 Hoedenplank: 50 Euro Trekhaak fietsendrager: 20 Euro Golf 3 Compleet dashboard met alle plastic inclusief middenconsole, onderbakken en dashborad vakje: 99 Euro Golf 3 compleet vloerkleed inclusief kofferbakkleed: 50 Euro Golf 2 linker portier nieuw type: 20 Euro of t.e.a.b. Golf 3 1800 (ABS) motorkop inclusief kleppendeksel: 50 Euro Golf 2 Heldere wit/rode achterlichten: 40 Euro Golf 2 set elektrisch verstelbare spiegels oud type: 75 Euro Golf 2 veerpootbrug Sebring: 25 Euro Golf gereviseerde 0km startmotor voor small blocks: 70 Euro Golf 3 rechterkoplamp nieuw type GL versie: 25 Euro Golf 3 tellerunit 1H6 919 033 B: 25 Euro Golf 3 van binnen verstelbare zijspiegels, kleur paars: 25 Euro Golf 3 ruitenwissermotor voor: 40 Euro Golf 3 ruitenwissermotor achter: 15 Euro Golf 3 binnenverlichting voor schuifkanteldak: 15 Euro Golf 3 dynamo onlangs gereviseerd: 70 Euro Golf 3 ECU computer voor ABS motor: 25 Euro Golf 3 injector compleet met inspuitunit: 95 Euro Golf 3 Gasklephuis voor AEE / AEX motor: 95 Euro Golf 3 stuurhendels: 30 Euro Golf 3 donkere achterlichten: 50 Euro Golf 3 kachelbediening compleet: 50 Euro Golf 3 originele Pink Floyd radio beta: 50 Euro Golf 3 originele Pink Floyd schakelpook: 25 Euro Golf 3 schakelaar achterruit verwarming: 10 Euro Golf 3 kofferbak verlichting: 5 Euro Golf 3 lichtschakelaar: 15 Euro Golf 3 donkere zij knipperlichten: 20 Euro Golf 3 originele velgen met nette banden (3-4mm) en originele naafkappen: 150 Euro Golf 3 grill met embleem en paarse onderlijst: 15 Euro Golf 3 complete kachel unit: 50 Euro Golf 3 kachelventilator: 30 Euro Golf 3 startmotor: 50 Euro Golf 3 isolatiematten en ontdreuning: 30 Euro Golf 3 nette paar jaar oude brandstofpomp: 50 Euro Last edited by DragonGr Dragon : 14-05-2013 at 20:02. Reason: Update onderdelen en prijzen!! |
|
|||
|
|||
De hele waslijst aan onderdelen van de sloop Golf 3 Pink Floyd zijn toegevoegd, wat een klus! er zit natuurlijk nog veel meer op, dus vragen maar!
Biedingen in de PM zijn welkom... Ophalen in Delft of versturen tegen kosten POST |
|
||||
|
||||
vraagje startmotor is dat golf 2 of 3...GR
|
|
|||
|
|||
@golfman: De startmotor kan voor zowel Golf 2 als 3.
|
|
|||
|
|||
Beste, zijn de golf 2 elektrische oude type spiegels compleet met schakelaar enz.?
|
|
|||
|
|||
@Kazzo: zijn niet compleet met schakelaar, maar die moet ik ook nog wel ergens hebben liggen
|
|
|||
|
|||
De losse sloten zijn nu een complete slotenset geworden met contactslot tankslot dashboard kastje kofferklep en twee originele sleutels en een sleutelplaatje...
|
|
|||
|
|||
Is er interesse in de voor- en/of achterbumper??
Of de complete kachelunit? |
|
|||
|
|||
UPDATE! er staan weer nieuwe onderdelen bij. Deze week moet de auto echt naar de sloop, dus wil je nog iets specifieks wat niet in de lijst staat... WEES SNEL!
|
|
|||
|
|||
Weer een update... de rest van de Golf is nu echt weg!
|
|
|||
|
|||
Weekend update!!! vrijdag en het hele weekend thuis, dus komt dat zien!
|
|
||||
|
||||
dragon reageer ff op je pbs wil de veerpootbrug nog steeds
|
|||
|
|||
Quote:
pm box zit vol |
|
|||
|
|||
@storm: Weet ik... max 100 msgs is voor mij te weinig. Hij is weer leger...
@TheDutchBeast: ik had er geen meer openstaan was het wel? zat op centjes te wachten... |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=41632
|
|||
|
|||
UPDATE! prijzen en onderdelen aangepast...
|
|
|||
|
|||
Gaat de verpootbrug passen over een 1600 8v pn blok?
Heb altijd gezeik dat deze tegen het luchfilterhuis komt of de koelvloeistoftank..
|
|||
|
|||
@VwGolfMK2VW: hij zou geschikt moeten zijn voor Golf 2. Ik kan hem eens op mijn 1800 carb leggen, kijken wattie doet...
|
|
|||
|
|||
UPJE!
Ik heb nog een hoop liggen, wie ziet er iets bruikbaars tussen staan??? |
|
|||
|
|||
Prijzen en aanbod geupdate...