|
||||
|
||||
hard kloppende diesel
hallo ben bezig met een 1.6 dieseltje ..
ivm een defektepomp .. heb ik daar andere opgezet .. maar nu vint hem wat hard horend..klopend zou dit tijdstip pomp kunnen zijn .. distrubutie staat 100 proc op tijd , maar pomp is ook schuifbaar , vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
timing staat te vroeg,even iets losdraaien die bouten en van het blok afschuiven is later.
|
|||
|
|||
of ff met de meter goed afstellen.. zo is het bijna niet goed te doen.
|
||||
|
||||
nee maar niet iedereen heeft een klok,als ie um eerst maar goed op gehoor heeft staan kan ie er iig mee rijden
|
||||
|
||||
Hey Bedankt Mannen ,,
Heb Hem Al Wat Verdraait Loopt Nu Zonder Harde Klop .. Valt Wel Op Dat Hij Met Starten Even Gas Geeft En Dan Laat Trugkomen , Net Off Geef Je Gas Bij Starten En Je Laat Hem Los .. Zal Eens Kijken Of Ik Zo,n Meter Kan Regelen , Vrgr Gooigolf . |
|
|||
|
|||
Als je in de buurt woont, ik heb een meter ervoor
|
||||
|
||||
hallo kerel ..
woon in friesland ,,ben bezig met colega die moest nog 1 hebben liggen , maar heb verder niks gehoord nog ,anders meld ik het even bedankt , vrgr gooigolf |