|
||||
|
||||
Bestel nummer omlooprol / spanrol golf 3 variant 1800
Heren,
Het volgende: Ik heb recentelijk mijn gehele riemen pakket vervangen. Tot zo ver geen problemen. Aleen bij de bestelling van de spanrol voor de multi riem ging het niet goed. Nu zit tijdelijk weer de oude gemonteerd. Nu krijg ik bij alle zaken de verkeerde spanrol onder mijn neus. Wie o wie weet wat het nummer van deze rol? het betreft de linkse rol
Last edited by MR zip : 04-08-2010 at 20:38. Reason: added picture |
|
||||
|
||||
Begin eens met een kenteken, model, bouwjaar, type motor. Dan kan ik even voor je kijken hier bij de VW Dealert. Je moet ook gewoon orignale teilen halen he
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Tja orgineel of bij de automaterialen zaken. ik kies meestal wat het dichtste bij zit voor slijtage onderdelen. Hier bij mijn werk zit een auto materialen zaak, is toch wat dichterbij als de dealert. Maar de dealert heeft wel meer verstand van zaken, en doet meer moeite. Kenteken: TN-TP-36 Model: Golf3 Variant Bouwjaar: 1998 type motor: 1800 injectie ( rest van de gegevens kan ik vanavond emailen) airco en stuurbekrachtiging. Alvast bedankt.
|
||||
|
||||
Als je de motorcode weet heb ik hem zo gevonden voor je. En waar dient de spanner voor? V-Snaar of Distributie?
|
||||
|
||||
Heren bedankt voor uw moeite. ik heb een passende rol gevonden
Het betrof de spanrol voor de multi riem. het etka nummer is: 032 145 276 Dan kom je uit op een spanrol/omlooprol van SKF met het nummer: VMK 31207. Deze heeft een iets kleinere diameter en moet uitgevuld worden met 4 m10 ringen maar werkt voor de rest goed.