|
|||
|
|||
hulp ?
Hoi ik ben ferry
Ik heb al een jaar een golf 2 staan waar de dak bekleding van los zat deze dus maar geplakt maar, nou is dat los gekomen heel kapot enz... deze er dus uit gegooit met het gedacht een andere te kunnen vinden op de afbraak maar nooit kunnen vinden en nu kwam ik deze site tegen en wist ik dat hier iemand zou kunnen zijn die mij kan verder helpen Ik ben op zoek naar een hemel van een golf 2 met een schuifdak iemand die mij kan helpen ? |
|
||||
|
||||
even kijken in de sectie ''onderdelen te koop aangeboden'' staat vast wel wat tussen
of open en topic in ''onderdelen gezocht'' dan krijg je vanzelf iets aangeboden, duurt meestal niet lang!
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb nog wel een hemel voor je liggen, is ook van een Golf 2 met open dak. Doe maar een bod wat je er voor over heb.
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
|||
|
|||
...
Quote:
waar woon je ongeveer ? Noem je prijs maar |
|
||||
|
||||
Muntendam in Groningen denk ik.