|
|||
|
|||
Caddy 2 1.9 TDI Bouwjaar 2000
Ik ben op zoek naar iets groters en verkoop mijn caddy. De caddy heeft mistlampen, 16 inch velgen en een dikke audio installatie.
Onderstaand een lijst met vernieuwde onderdelen. kmstand 178009 - Nieuwe Turbo + slangen 223399 - Distributieriem, distributielooprol, remschijven + blokken voorzijde, remkrachtverdeler, 4x banden, alle filters 234000 - Nieuwe accu, dynamo De laadruimte is geheel betimmerd (MDF) en bekleed. Hierin is zeer netjes de audio in ingebouwd. Deze bestaat uit speakers in de tussenwand en 8 subwoofers in de laadruimte. De audio inbouw wordt in zijn geheel met de caddy mee verkocht. De carrosserie heeft wat aandacht nodig. Hier en daar heeft de caddy wat plekjes. Aan de linkerkant heeft deze schade gehad. Ik zou dit altijd nog bij laten werken, maar is er nooit van gekomen. Ik keek er altijd doorheen. De caddy reed goed en was technisch in orde. Nu ik iets anders op het oog heb, vind ik het zonde om er nog geld in te steken. De prijs is er ook naar. De APK is verlopen. Afkeurrapport heb ik ter inzage. De volgende punten staan erop: - Linkerband voor versleten - Vertraging rem achter (remciliinder gangbaar maken) - Koppelstukje tussen einddemper en middenstuk lekt. (kan gelast worden) Deze caddy is altijd particulier in gereden. Schakelt en remt goed. Het is starten en lopen! Auto staat in Steenwijk. Voor foto's verwijs ik naar: http://link.marktplaats.nl/353335230 Prijs: 950,- Last edited by Tjaap : 07-06-2010 at 21:06. |