|
|||
|
|||
inlaatspruitstuk
Wie van jullie heeft er toevallig een inlaatspruitstuk liggen voor een ponton?
Bouwjaar '73, 1600, enkel carb. Ik heb vorige week namenlijk een ponton gekocht voor dagelijks gebruik. Super tof hok! ! Alleen het inlaatspruitstuk was rot. Hier zat al een nieuwe bij, allen heeft de vorige eigenaar niet helemaal goed gekeken en dus zit ik nu met een spruitstuk te kijken dat NIET past Ik zoek een spruitstuk met typenr. 311129.701C en zit te kijken met een spruitstuk met: type nr. 311129.701A. Wie heeft dit of kent iemand met dit spulleke. Oi, Ton |
|
||||
|
||||
KICKU !!
Foto.... Even wachten op de luchtgekoelde bezoekers van dit forum, die kunnen je daar vast aan helpen, volksaddiction ofzo |
|
||||
|
||||
hoi ton,
Heb ik (99% zeker) voor je ! (zoals Marco al dacht ) Zal mijn mobiele nummer ff PM-en !! GreetZ leon p.s. en heb ik het niet, dan heeft krukab het denk ik wel !
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 14-05-2004 at 05:48. |
|
||||
|
||||
hoe ziet een ponton eruit???
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ton : mocht de PM niet aankomen dan bel je mij maar .
Heb het nummer van beide Dis een Ponton zoals die eigenlijk hoort te zijn |
|
||||
|
||||
sow, was diegene die de foto gemaakt heeft dronken ofzo . . . . . beetje wazig...
|
|
||||
|
||||
al wat gevonden tony?
morgen boxertje?
|
|||
|
|||
Ben in onderhandeling met t boxertje in Tilburg,
iemand ervaring hier mee? lijken me wel toffe gasten. Ze hadden nog een compleet blok voor me liggen. Weet iemand overigens of ik ook de achterlichten met toebehoren, van een ouder model kan toepassen op mijn '73-er? kheb zo'n tering hekel aan die originele plastic lichtbalken tony |
|
||||
|
||||
Ja hoor : ken Ron nog niet zo lang maar hij neemt altijd de tijd voor je
Hij heeft pas een type 3 gesloopt dus het blok zal wel daar uitkomen |
|
|||
|
|||
Dat zou kennen, Het blok stond al een jaartje of 10 stil en zat dus vast,
maar misschien nog wel handig voor onderdelen. Hoe staat het trouwens met jou ovali? :p |
|
||||
|
||||
Die staat droog in de stalling
Als je alleen de inlaat zoekt : Volksaddiction heeft er toch een ? |
|
|||
|
|||
Ja klopt,
Bel Leon morgen effe op. Ben benieuwd. groeten |
|
||||
|
||||
Lekker snel ben je weer Macaroni ...
Had m gister al voor je mee kunnen nemen |
|
||||
|
||||
De Boxer rules. Da's alles
|
|||
|
|||
Sorry Gert,
volgende X beter, moest aan dat hok van Walter plamuren. Maar zeg maar effe als je weer in die buurt komt. |
|
|||
|
|||
Gert, heb niet toevallig nog een leuk setje velgen voor mijn Pontonneke liggen?
Fuchs of zo? |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd Ron heeft me weer gematst laatst! |
|
||||
|
||||
Heb alleen die Fuchsen nog liggen die Stijn onder zijn kever heeft zitten .
Andere trommels en/of schijven laten boren en je bent klaar |
|
|||
|
|||
Quote:
En bedankt hé .... |