|
||||
|
||||
Pics & Stories 6th Int. VAG Meeting Asten
Bij deze is het topic voor de verhalen en de foto's van de 6th Int. VAG Meeting in Asten ge-opend...
|
|||
|
|||
het is kwart voor 7? meeting moet nog beginnen?
|
|
||||
|
||||
zoo ruud, jij bent er vroeg bij. Spreek je straks!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kwam net uit de kroeg gerold met die lui uit Friesland... Ik wil altijd dat topic opstarten, vandaar... Tot dadelijk!
|
||||
|
||||
natuurlijk weer die friezen nou ben net weer terug kon gisteren niet meer te uitlijnen maar vanochtend toch maar die kant opgereden maar bij drachten ben ik maar weer gedraaid helaas valt niet mee te rijden. Ruud succes vandaag en ik moet hellaas de foto's maar afwachten!! klotezooi!
|
|
||||
|
||||
oja mensen die via twijzel naar drachten rijden er staat een flitser op de rechterzijde in de berm
|
|
|||
|
|||
Had er ook graag bij willen zijn. Maar moet helaas werken.
|
|
|||
|
|||
En voor de mensen die nog twijfelen. Altijd een aanrader om heen te gaan. Heb net nog Engelsen gesproken die aanwezig zijn. Dus dat zegt al genoeg . En gaan ook weer een hoop Duitsers die kant op.
|
|
||||
|
||||
Ik wou er ook graag heen, maar om op deze dag niet thuis te zijn voor mijn 2 dochters (2 en 7), dat kan ik niet maken.
Dus volgend jaar graag een andere datum, en kom maar op met de foto's.
|
|||
|
|||
Helemaal naar de klote van gisteren.
Auto staat gepoetst in de schuur, maar het heeft niet zo ver kunnen komen Zal het dus ook met de foto's moeten doen...
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar de foto's en kon vandaag niet komen en had familie verplichtingen en bbq......
|
|
|||
|
|||
Schrik verdomme net wakker.............lees ik dat het vandaag is.................
|
|
||||
|
||||
Quote:
Goede middagggggggg.
|
||||
|
||||
benieuwd om hier foto's van te zien, had er erg graag bij geweest maar liep iets anders als geplant
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
voor het eerst aanwezig op deze meet met me 6n en moet zeggen het was zeer gezellig mvg miekj
|
||||
|
||||
Ik ben er dit jaar voor het eerst geweest, en vindt het een gezellige meeting, met vele leuke auto's. Helaas moest ik vroeg naar huis, maar we waren zaterdagavond al aanwezig, bij Ruud ( nog bedankt maat, voor het bier de slaapplek en de garage voor mijn auto ).
Hopelijk kunnen de Friezen volgend jaar weer aanwezig zijn!!! |
|
||||
|
||||
Was een leuke meeting waar wij als de groep een aantal prijzen hebben mogen ontvangen, Passat '77 Jetta II '87 Jetta I '83 Audi TT MKI, Wat ik wel even kwijt moet is de wijze van beoordeling, die was inorde er werd goed gekeken, maar wat ik niet snap is dat ze besparen op een velletje stickers om te laten weten welke wagens een prijs hebben of een beoordeling hebben gehad, omdat er nu weer een aardig aantal mensen vroegtijdig naar huis gingen toen ze zagen dat ze geen blauwe sticker hadden, waarbij ze dus dachten buiten de prijzen te vallen.
Dit is misschien een puntje van aandacht. En wat ik niet snap is hoe een wagen en Best of Show kan worden als die ook al de eerste plaats heeft gekregen van een subdivisie? Niet voor Tom want die bak is gewoon dik en zeker een best of show of eerste plek bij de golfjes II waard maar het kan in mijn ogen niet samen. Maar goed, dat is mijn gedachte gang. Verder hier wat foto's Cloontje met zijn vriendin, en zijn Pearl of the south (eerste meeting dit jaar) De Limburger Aka Ik zelf. (kijk hoe blij) Bob aka Gewoon Bob Cloontje. Henk. Fai Aka Sharan VR6 Alle prijs winnaars van de groep incl Fai Gr Ronnie
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look. Last edited by De Limburger : 20-06-2010 at 19:39. |
|
||||
|
||||
Net terug uit Asten van de jaarlijkse meet van Polo club holland.
Dit keer op een ander terrein als voorgaand jaar. Ik moet zeggen een goede keus mooie plekken en lekker overzichtelijk. Eten wat goed voor elkaar geen lange rijen. Prijsuitrijking was natuurlijk iets wat lang maar wat wil je met 70 prijzen. Ook de subdubbers vielen dit keer goed in de prijzen. Nl: 3e prijs Golf 3 Gijs 1ste prijs Seat Ramon 1ste Prijs Jetta-1.-2-vento Mark 2de prijs Seat Marcel 2de prijs Caddy/Inca Dennis Gefeliciteerd Mannen. Foto´s komen eraan |
|
|||
|
|||
Was pas laat aanwezig, maar nog aantal mooie wagens gezien.
Prijswinnaars gefeliciteerd