|
|||
|
|||
Usa gti achterlichten
Goed , ik vroeg me af of de zwart/rode gti ( hella) achterlichten er dus ook voor de amerikaanse markt zijn gemaakt.
En zo ja, zijn deze nou moeilijk te vinden of kan je ze nog nieuw bestellen. Zou iemand dan ook de bestelnrs. weten en wat ze kosten? Lijkt mij persoonlijk erg mooi namelijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor zover ik het af en toe volg gaan ze via ebay en niet voor minder dan 250€ Het is maar wat je er voor over heb. En dan is het uit kijken voor namaak enz...
|
|||
|
|||
Ok, blijkbaar heb ik daar ooit al eens iets over gevraagd ( vind ik net via de search engine).
Maar zoek dus eigenlijk wel zo`n setje voor een redelijke prijs. Dus mocht iemand toch iets weten... |
|
||||
|
||||
Ja, ze zijn gemaakt, maar in een heel beperkte oplage.
Laatst is nog een setje voor zo'n 200 USD volgens mij op Ebay verkocht.
|
||||
|
||||
Origineel in zeer beperkte oplage gemaakt van slechts 150 sets.....
Kans dat je een set vind is al klein, en voor een prikkie al helemaal nergens.... Zelf maken is een (relatief goedkopere) oplossing..... Dan neem je een set originele USA lichten en zet je de bovenglazen om van een europese set GTI lichten Wordt dus niet easy om zo'n set te hebben op je auto.....
|
|||
|
|||
Dat idee had ik ook al bedacht. Of gewoon bovenkant spuiten is ook een optie.
|
|
||||
|
||||
stijn,hoe krijg jij die glazen er dan af?
ik heb dat nl. eens geprobeerd maar is me niet gelukt... als jij weet hoe het moet
|
||||
|
||||
Quote:
Zelfde vraag hier. Heb het toevallig een klein maandje geleden geprobeerd... eerst geprobeerd de glaasjes er uit te wippen... glas kapot in honderd stukken. Toen geprobeerd het huisje eromheen weg te breken... huisje kapot. Toen het huisje er omheen weg was voor een deel, zag ik dat er niks gelijmd of geklikt zat, maar dat alles met kunststoflassen in elkaar zat. Wat met warmte in elkaar is gezet kan ook met warmte weer uit elkaar dacht ik, dus de zooi in de oven gemieterd. Lekker op lage temperatuur gestookt, en kwamen er prima weer uit. De glazen wilden alleen voor geen meter los. Daarna maar weer op de wrikken en breken methode overgegaan, maar doordat de bende nog warm was, bleef ik zitten met een vervormde plastic blob met kapotte glaasjes en kapot huis. Niet precies wat ik gepland had... Voordeel, ik ben weer van een paar achterlichten af die in de weg lagen.
|
||||
|
||||
kijk in mijn topic
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet dÃ*t je het gedaan hebt, alleen niet hoe!? Net nog maar even je topic doogenomen om er zeker van te zijn dat het daar niet in stond uitgelegd...
|
||||
|
||||
Quote:
heb jij een topic dan? @chris;s(h)ame story edit,staat dus ook niet in gerard's topic?
|
||||
|
||||
D'r staan wel plaatjes in van een gaaf setje US achterlichten met niet heldere witte bovenkant en van een of andere brakke Golf 2.
|
||||
|
||||
Quote:
die bruine?hok.... gerard,wil je de overige knutselsmurfjes ook uitleggen hoe het moet?
|
|||
|
|||
Idd, graag een how to hoe je die bovenkanten los krijgt.
Heb nog wel wat standaard lichten liggen om te proberen, maar waarom het wiel opnieuw uitvinden .... |
|
||||
|
||||
Het is gewoon heeeeeel veel werk en je moet durven
|
||||
|
||||
Kheb het zelf nog niet gedaan, maar ik denk dat je met een dremel en goeie lijm al een heel eind komt.
Plastic van de glaasjes slijpen (met dremel,niet met je grote slijptol ) En dan wat knip , pas en plakwerk verrichten. Denk dat het wel te doen is.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat apparaat ja. Geer, durven is 't probleem niet zo, heb hier nog een hele plank met alleen maar setjes achterlichten liggen. Maar heb er nu al zo veel verprutst met dat gehannes, en ben nog geen stap verder gekomen. Doe effe uitleggen hoe we dat in 4 minuten voor elkaar krijgen bittesehr liebes Spatzilein.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is de "paar uur manier". Was stiekem aan 't hopen op een "paar minuten kan niet fout gaan, resultaat gegarandeerd manier". Misschien ook wel wat fijner gereedschap pakken dan een schroevendraaier en een grote tang.
|
||||
|
||||
Quote:
hehehe, als er iemand een paar minuten manier had denk ik dat er wel meer setjes op ebay zouden staan
|
||||
|
||||
Ik ga gewoon lekker folie plakken.
Of met watervaste stift...