|
|||
|
|||
Injectoren verwijderen
Kan iemand mij een hint geven hoe ik injectoren uit een KR 16V blok haal
Je moet ze er toch zo uit kunnen wippen?? Durf er niet al te hard aan te rukken , ben bang dat ik wat sloop Voor die gene die gelijk weer beginnen te brullen gebruik de zoek functie Heb ik gedaan maar vond niets Iemand een idee?? Alvast bedankt. Last edited by veerzes : 06-06-2010 at 14:27. |
|
||||
|
||||
probeer ergens een hefboom mee te maken, bijvoorbeeld een steeksleutel of grote schroevendraaier, dan moet het wel lukken
|
|
|||
|
|||
Okay, dus je kan ze eruit trekken dan??
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, maar ze kunnen zeer vast zitten. Het is ook zinvol om de rubbertjes te vervangen bij het terugplaatsen.
|
||||
|
||||
Jep "gewoon" er uit trekken.
Het is een klote karwei maar het gaat wel. Alleen als het blok lang stl staat verdrogen de rubbers errond en zitten ze soms echt potvast. Ik doe het altijd met een verstelbare bektang. (weet niet de juiste benaming) http://www.knoef.com/images/producten/ironside_tangen (de rechtse) en dan dwars erop en naar boven wringen terwijl je op het blok of iets dergelijks steunt. Probeer ze zo recht mogelijk naar boven te trekken. Grtz jel
|
|||
|
|||
Het blok staat al een tijdje stil ja , alles gaat zoieso vernieuwd wordenn dus ook die rubbertjes.
Jongens bedankt voor de info |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ie echt lang stil staat laat dan voor het goede ff je verstuivers testen. Dingen kosten tussen de 50 - 70 eurie's maar als ze niet goed werken kan je ze beter in 1 keer volledig vervangen. Ik had ook de moeie gedaan om de rubbers te vervangen en na 2 dagen bollen was het al gedaan. Bleek dat er3 van de 4 verstuivers niet ver genoeg meer opengingen ddor de lange stiltand. 4 nieuwe gekocht waarvan ik er dan nog 1 scheurde tijdens het inbouwen dus nog een 5de gekocht maar het is echt een groot verschil.
|
||||
|
||||
Quote:
Waterpomptang
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha k dat dacht ik ook maar als ze tegen mij zeggen "waterpomptang" dan denk ik steeds aan deze versie. http://www.brico.be/wabs/nl/catalog...-stillson-12.do En dat was niet degene die ik bedoelde
|
||||
|
||||
Of van onderaf met beleid er uit tikken. En ipv nieuwe kopen kun je ze ook laten reinigen.