|
|||
|
|||
2 Swallowtails!
http://link.marktplaats.nl/352953440
http://link.marktplaats.nl/352948626 de witte is echt mooi, ben er een keer langsgereden! groene wat minder maar daar kun je zeker wat van maken!
|
||||
|
||||
Ik vind die groene wel een mooie kleur hebben.
|
||||
|
||||
Die witte stond 1,5 maand geleden ook al op marktplaats was toen snel verkocht
vraagprijs was toen 5500 euri ! |
|
|||
|
|||
Quote:
die heeft hij gekocht, hij is een VW-liefhebber die handelt in mooie VW's!
|
|||
|
|||
Quote:
vindt witte echt een vet ding
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
K vind zelf de groene het mooiste, en meest authentieke. Hij is alleen slecht overgespoten, je ziet nogal veel kleurverschil. Prachtig die swallowtails, mooiste golfjes.
|
|
|||
|
|||
Ik zie ook kleurverschil. Maar dat mag de pret niet drukken. Wat een mooi auto die groene.
Die witte ook wel trouwens. Maar vind persoonlijk zelf die groene mooier.
|
|||
|
|||
Mooie zwaluwstaarten ! Die witte vind ik overigens niet duur.
Heeft de witte nou een afgedopte ruitenwisser ? Meende dat zwaluwstaarten zonder achterruitenwisser zijn geleverd :screwy Die mk2 vr6 die hij te koop heeft staan ziet er ook geweldig uit
|
||||
|
||||
Hij heeft ook de voorraamwissers afgedopt.
Quote:
|
|
|||
|
|||
Die witte is echt super mooi..
Jammer dat er geen leuke motor in ligt.. JW |
|
|||
|
|||
Quote:
zoals een mooie 5cilinder bijvoorbeeld
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Quote:
Die achterklep is van een later type,kan je ook zien aan de emleem gaten.Interieur hoort er ook niet in... Voor dat geld zou hij wel origineel mogen zijn (op die RM's na..)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Quote:
tsja.. jij als Swallowtail-kenner wist dat, ik had daar dus absoluut doorheen gekeken!
|
||||
|
||||
Groene is al gereserveerd....
|
||||
|
||||
witte is mooier,al klopt de groene beter....
|
||||
|
||||
vandaag de witte ook even in real gezien, helaas roest deze bij het raamrubber voor, ruitenwisser mechanisme is idd weggecleaned aan de voorzijde
Wel een super ding hoor, helaas was de groene niet te zien daar, alleen de US Jetta met de 20vT en de Mk2 Vroem6 leuk spul, ga nog wel een keer langs als hij thuis is denk ik
|
|||
|
|||
De voorste ruitenwissers zijn er vanaf omdat er een nieuw mechanisme op moet,
de achterwisser omdat die er niet bij zit. De roest is zo'n pikkeltje als je er iets met Commendant over poets is het weg (vliegroestje) De achterklep is wel org want het is er een zonder gasdemper dus met het ouderwetse stalen stangetje die je naar voren moet klikken voordat je m weer dicht doet. De biedieningsknop van de achterwisser zit ook gewoon in de auto. De gaten vd emblemen klopt maar ik denk dat ze dat zelf gedaan hebben om er nieuwe type emblemen op te monteren want hij heeft aan beide kanten 3 gaatjes (bij een Swallow staat Golf aan de linkerkant vd klep en VW rechts en de emblemen zijn van metaal dus erg moeilijk te vinden vandaar dat veel mensen nwe type monteren) |
|
|||
|
|||
desalniettemin, je hebt toch een leuk uit de handgelopen collectie auto's!
|
||||
|
||||
Uit de hande gelopen hobby?
Die 20vt Jetta staat er ook tussen, en als dit dezelfde kerel is die hem een paar maanden geleden probeerde te verhandelen komt het niet door 't feit dat de hobby uit de hand is gelopen, maar meer doordat ie gewoon achterlijke prijzen voor z'n handel vraagt. Heel gave auto die groene, die witte trouwens ook, maar als dit inderdaad die kerel is, is de kans ook gelijk heel groot dat je ze elders voor de helft van de vraagprijs krijgt.