|
|||
|
|||
CdoublU
Hoi,
Ik ben Chris en kom uit Klazienaveen ik ben 33 jaar Ik rijdt Passat uit 1997 het is een 1.8T 110kw Ik durf haast geen foto's te plaatsen ! (Maar gelukkig smaken verschillen) Ik blijf dit jaar nog zo rijden maar voor volgend jaar heb ik hele wilde plannen Dan ga ik met de passat helemaal "Back to basic" Hier nog een paar foto's (Want daar zijn we gek op) Dit is mijn 3de generatie Passat En daar voor heb ik een Peugeot 205 1.4 XR bj1987 Ford Capri 1.6 bj1980 Bmw 318i touring bj1990 gehad Last edited by CdoublU : 24-05-2010 at 17:51. |
|
||||
|
||||
Niet meer Foto's, ??
Welkom Chris ben benieuwd naar je plannen, o ja wist ik al..? |
|
||||
|
||||
K wist niet dat Dart Vader ook een eigen auto had .......
Sorry ,kon het niet laten Maar Welkom hier , iig een goede zaak dat je nu Vw rijd ! Ben al wel benieuwd naar je volgende plannen iig!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oei, wat is daar aan de voorkant gebeurd?
Welkom in ieder geval!
|
||||
|
||||
Liever een audi willen kopen zeker? :p anyway.. welkom hier leuke motor zit erin
|
|||
|
|||
ik kan wel een audi kopen maar dan ben ik niet meer welkom op dit forum
|
|
||||
|
||||
jawel hoor.. iedereen is welkom.
|
||||
|
||||
Maar waarom heb je deze auto nu gekocht en gaan andere 1.8T? Vanwege het front?
En verder, welkom hier. Met back to basics bedoel je ook het front terug bouwen naar het origineel? |
|
||||
|
||||
volgend jaar na de winter gaat de sneeuwschuiver er weer af
(ook een geintje,wees welkom )
|
|||
|
|||
ik heb hem niet zo gekocht
ik heb hem zellef zo gemaakt toen ik hem kocht was het een mooi standaard autotje |
|
|||
|
|||
Welkom hier,mooie passat op die voorbumper na dan.
|
|
||||
|
||||
Welkom. Ik heb je auto zaterdag nog op de Passat meeting gezien in Hardenberg, En jij had volgens mij een t shirt aan van Peter pan speedrock. (of zoiets). Ik stond aan de andere kant van het rijtje van 4 waar jij in stond.
|
|||
|
|||
Ja dat was ik
die blauwe BG is van jou , dikke bak!! |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar je verdere plannen
|