![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette Seat Ibiza van april 2004
1.4 75PK Zwart Metallic Airco Elektrische Ramen Centrale Deurvergrendeling 17 inch RS4 velgen 5cm stoeprand schade (net nieuwe banden erop) Xenon verlichting Gecertificeerd DEFA Klasse 3 Alarm (door Seat dealer) JVC Radio/CD Speler (Alpine zoals op foto hou ik zelf) Extra set originele Seat wielen voor de winter Originele gril extra erbij APK tot Juni 2011 Vraagprijs is 5249 euro. Ik doe hem weg, omdat ik van me neef een Golf V kan overnemen. Makkelijkste is even e-mailen wanneer je interesse hebt: ant@ziggo.nl of hier posten uiteraard! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Ant- : 31-08-2010 at 13:53. Reason: VERKOCHT |
|
||||
|
||||
![]() KM stand?
en is het airco of clima?
golf 1 gti '77 under construction Passat dsl '80 130 PK TDI Passat station 2004 130 PK TDI Last edited by cloontje : 25-08-2010 at 20:48. |
|
||||
|
||||
![]() Oops wel zo handig. 113.500 km en airco geen climacontrol. Distributieriem moet nog worden vervangen. Vandaar de lage vraagprijs.
|
|
||||
|
||||
![]() As. Zaterdag een kijker, dus mocht je interesse hebben dan moet je snel zijn. Weg = Weg. Vaste prijs 5000,-
Mailen naar ant@ziggo.nl want forum check ik niet meer tot zondag. |
|
||||
|
||||
![]() UP!
Zie ook anwb website, deze auto met deze km stand is waard 5000,- En dan krijg je er nu nog een alarm in, xenon en velgjes. Die zijn niet daarin meegerekend. |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht!
|