|
||||
|
||||
Colonne; Friesland/Groningen --> Outlaws Heerde
Ik maak hier ook nog even een topic aan voor de colonne vanuit Friesland/Groningen richting Heerde aankomende zondag
Een paar mensen van volksforum staan al in het lijstje (monark,caddymk1, fire and ice vr6), als er nog mensen meewillen mogen die hun naam er bij zetten 1)Ronald 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 2)Kilat 1e meetplaats Assen daarna carpoolplaats Rouveen 3)jarnosportline 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 4)sanderd 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 5)Daniels 1e meetplaats Assen daarna carpoolplaats Rouveen 6)aram borav5(niet van het forum) 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 7)erjan1987 8 ) huffy 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 9) mrzl 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 10) annemiek16v 1e meetplaats carpoolplaats Rouveen 11)tommm 1e meetplaats mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 12)bennovw1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 13)marcelJ 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 14)jeffrey(niet op forum) 15)bert(niet op forum) 16)E-J 1e meetplaats van der Valk Assen daarna carpoolplaats Rouveen ovb 17)mark leon.1.8 20v turbo(niet op forum)1e meetplaats mac heerenveen daarna cp rouveen 18) monark (volksforum) 1e meetplaats mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 19) caddymk1 (volksforum) 1e meetplaats mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 20) Grtt 1e meetplaats mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 21) roskammer polo6ng40 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 22) Ap16v 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpool Rouveen 23)Oldskool85 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpool Rouveen 24) Erwin (ibiza 180pk niet op forum) 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpool Rouveen 25)Alex (golf 3 niet op forum) 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpool Rouveen 26)Eelco (golf IV niet op forum) 1e meetplaats van der Valk Assen daarna carpoolplaats Rouveen 27)JP-VW 1e meetplaats mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 28)Peter (golf 4, niet op forum) 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpool Rouveen 29)Bart(golf 2, niet op forum) 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpool Rouveen 30) fire and ice vr6 (volksforum) 31) mrzl (Golf 3 Variant) 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen 32)ruurdjan(polo derby,niet op forum)1e meetplaats mac heerenveen daarna carpool rouveen 33)janco(vw passat,niet op forum)1e meetplaats mac heerenveen daarna carpool rouveen 34)ErwinGolf 1e meetplaats Mac Heerenveen daarna carpoolplaats Rouveen who's next! (vul het lijstje aan) Denk dat het een gezellige meeting wordt iig :tu: Tijd en plaats? . We kunnen het beste dan meeten op de carpoolplaats in Rouveen aan de A28 vlakbij Staphorst. Voor de mensen uit de buurt van Heerenveen, meeten bij de mac om half 9! dan zijn we 9 uur/kwart over 9 op de carpoolplaats in Rouveen waar de rest als het goed is staat en dan vertekken we vanaf daar om half 10. Het adres van het autobedrijf tegenover de carpoolplaats is: Oude Rijksweg 510 7954 GG Rouveen |
|
||||
|
||||
Zo... Jij bent goed bezig...
|
|
||||
|
||||
Word zondag nog druk jongens Ik heb er wel zin in iig!
|
|||
|
|||
word echt druk zondag ja.
Ik rij op eigen gelegenheid die kant op.en heb er erg veel zin in |
|
||||
|
||||
Misschien moeten we even contact opnemen voordat jullie helemaal met zijn allen Heerde compleet vast zetten... ha ha maar komt goed....
en ja zeer goed bezig....
|
||||
|
||||
Haha dankje
Ik wou eigenlijk een colonne dat als de eerste in Heerde aankomt de laatste nog uit Heerenveen moet vertrekken dus als je er nog mensen zijn die mee willen, graag! Wordt gezellig zondag (Y) Last edited by Ronald87 : 08-09-2010 at 23:07. |
|
|||
|
|||
ga je nou wel of niet gozert? Dan rijd ik met jullie mee! Anders met hugo enzo!
We horen nog wel ff!
|
||||
|
||||
Quote:
Aan wie is deze reactie gericht? |
|
||||
|
||||
anders kun je wel met ons mee rijden brammetje de jetta heeft der zin in
|
|
|||
|
|||
aan jou ronald! Je moet gwn mee. Flikker die auto zaterdag ff op zn bek en hij is 2x zo mooi als die roetmobiel van mij:P.
We horen zondag ofzo nog wel ff. of zaterdagavond.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga zo bij zo heen!! Ik heb deze colonne toch zelf opgestart dus ik ben ook aanwezig en mijn auto is afgelopen zondag weer 2 a 3 cm naar beneden gegaan, kan nu echt niet meer lager want dan gaat ie aanschafen.. en hij staat super zo! |
|
||||
|
||||
zijn er nog laat komers die mee willen
|
|
||||
|
||||
Quote:
waarheen pieter??