![]() |
|
|||
|
|||
![]() Helaas.....
Onze VR6 moet nu echt de deur uit. Ik heb deze auto 8 jaar in mijn bezit gehad en daarbij zeer goed onderhouden en nooit op bespaard. Het is een originele Hollander die ik gekocht heb met 128.000km en heb hier inmiddels 214.000km op staan. De laatste jaren heeft mijn vrouw hem als 'boodschappenwagen' gebruikt en heb ik er een diesel naast gekocht. -De VR6 is van 20-10-1992 -De originele boekjes zitten er bij -De ketting is gereviseerd voor de aankoop +/- 125.000km (staat ook in boekjes vermeld) -Alle originele boekjes en papieren aanwezig -Olie ververst -nieuwe lamda sonde -jaar geleden verdelerkap vervangen -jaar geleden nieuwe accu -4 nieuwe Dunlop banden om de 17" porsche velgen -luchtinlaat gepolijst -nieuw open lucht filter van Green (+/- 4 maand oud) -uitlaat met 1e 2e en achterdemper vervangen voor Sebring voor de heerlijke sound -Koplampen met Xenon +/- 8 maand oud -achterlichten Inpro +/- 1 jaar oud -Weitec schroefset voor en achter met nieuwe verstelringen (zitten niet vastgerot dus) -auto zit uiterlijk nog heel mooi in de lak, is in november nog helemaal gepolijst en gepoetst van binnen en buiten tot 2 keer toe (door professioneel bedrijf) op onderste foto is namelijk de poets'fout' te zien welke nu keurig gepoetst is (poetskringen) -Half dichte achterklep -heldere Hella mistlampen en knipperlichten in bumper -originele VW haaievin antenne van nieuwe type VW's -Zeer net interieur, geen doorgezakte stoelen/wangen -sportstuur, golf 4 pook De auto is diamantzwart, en kleurt dus wat paars op in de zon (zie onderste foto) Nu de adder onder het gras..... Wij doen de auto weg omdat hij ons vooral maandelijks te veel kost als 2e auto nu de knoop doorgehakt moet worden om het volgende.... De APK loopt half mei af, en daarvoor moet het volgende gebeuren. -1 van de ABS sensoren heeft een storing (is al uitgezocht welke) dit zijn de kosten niet -remklauw rechtsachter veert niet volledig terug (moet uit elkaar en gereinigd worden met WD40) -de krikpunten voor zijn rot, dit is het grootste euvel. De gehele bodem (ivm de stoppen) is 1,5 jaar geleden volledig opnieuw getectyleerd nadat er nieuwe stukken zijn ingelast bij deze doppen, dus de bodem is verder keihard. Verder begint de koppakking behoorlijk te zweten en zal ook op korte termijn vervangen moeten worden. Ben jij dus handig en heb je hier de ruimte/tijd voor....heb je een erg mooie en goed onderhouden auto die verder helemaal af is. Event.ter overname nog een dubbele subwoofer in kist om de kofferbak en oren te vullen (met versterker) Set zwarte Golf 4 look koplampen met knipperlichten (niet veel in NL te zien) en een aantal andere extra en originele spullen De vraagprijs is 1500e De auto staat in Stadskanaal te wachten op een nieuw baasje Graag reacties per gewone mail yoranenlinda@home.nl Ik ben op het werk weinig bereikbaar maar per SMS 0614399270 ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voorzichtig schopje omhoog
![]() |