![]() |
|
||||
|
||||
![]() Einddemper RVS Golf 1 Cabrio (van na '83), in zeer goede staat. Past perfect onder de cabrio, alleen is mij een beetje te luidruchtig :p Zit een mooie donkerbruine brom in, alleen bij mijn cabrio (JH motor) is de einddemper de enige demper in het uitlaatsysteem....en dan mag 'ie wel iets meer dempen.
1 klein puntje. Bij de 2 ophangsteunen aan de achterzijde van de demper, is aan de ene zijde schroefdraad getapt, en daar zit een moer op vast. Aan de andere zijde zit niets.... ![]() Prijs: 125 euro. |
|
||||
|
||||
![]() Tis een vraagprijs....goed bod mag ook :p
|
|
||||
|
||||
![]() wat is de diameter van de pijp chris?
|
||||
|
||||
![]() ff uit me hoofd...48 mm...... (standaard uitlaatsysteem)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan heb ik er niks aan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Waar woon je pcies? postcode/ misschien kan ik t me vriendin wel aansmeren hehe
|
||||
|
||||
![]() woon zelf in erp, regio veghel..... mocht je echt interesse hebben, vrijdag komt Edward (hier van het forum) bij mij op de koffie, misschien kan die hem voor je meenemen (woont in uithoorn, iets misschien iets dichterbij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() blerpiep 1e klas
![]()
|
||||
|
||||
![]() Denk je dat zoiets bij mijn auto ook kan? (past het en staat het?)
|
|
||||
|
||||
![]() Geen idee of het op jouw auto past Erik....als je een beetje kunt lassen, of iemand kent die kan lassen is het altijd pas te maken :p
En ik denk wel dat het netjes zal staan ja.... Daarom had ik deze ook gekocht, voor de looks...echter mijn uitlaatsysteem heeft origineel vanaf fabriek maar 1 demper in het uitlaatsysteem, de einddemper....en tja, als je er dan een sportuitlaat onder hangt..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() He Christiaan, ff overlegt......en gekeken onder de 1 maar die heb ook maar 1 demper en mn vriendin houd niet zo van al die herrie
sorry |
|
||||
|
||||
![]() maakt niet uit.... nog steeds te koop dus
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Plaats je ook even een foto met de demper gemonteerd op je auto? ff kijken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() damn, en dat op de late avond? :p
Weet niet of ik er een hele duidelijke foto van heb....heeft er maar heel ff ondergezten.... |
|
||||
|
||||
![]() Sorry, heb ff gekeken, maar heb um niet op de foto staan onder de auto...ik weer dat vwleusen er 1 gemaakt heeft....
Met dank aan dennis: (geen super foto :p , maar da's de enige die er is volgens mij) Last edited by Christiaan : 02-11-2004 at 23:45. |
|
||||
|
||||
![]() Tja blijft lastig, weet niet zo goed wat ik wil (naja weet ik eigenlijk wel, en das een supersprint)
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vind hem persoonlijk erg sjiek staan. Demper is van RVS, eindstuk is ook erg netjes. Als 'tie onder de auto hangt, is het eindstuk wat groter als het origineel, maar geen aso dikke regenpijp (als je begrijpt wat ik bedoel)
|
|
||||
|
||||
![]() ja snap je
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote: