|
|||
|
|||
Golf1 diesel op mp
|
|
||||
|
||||
net ding op de velgen na..
maar iemand die Martijn heet en typt als een ...... "hij is belastingvrij rijden"
|
||||
|
||||
Leuke auto!
|
||||
|
||||
Mooi ding! Ben benieuwd wat hij voor prijs in gedachten heeft. Met "bieden" neerzetten kom je meestal niet erg hoog uit.
|
|
||||
|
||||
Iemand al eens geïnformeerd naar de prijs ? Ik vind het een bruut ding Is dat nou een BBS uitbouwsetje ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Velgen zijn makkelijk te vervangen, net als het stuur en de pookknop. Gaten in de achterbankleuning en kreukels in het front zouden me eerder tegenhouden. En wat weet je als ouder van de ontwikkeling van je kind op het moment dat je het een naam geeft?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is nou inderdaad een BBS uitbouwsetje, zie je ook wel eens op die mooie GTS-jes... !
|
||||
|
||||
Hij wou niks zeggen over de prijs, moest maar een "goed" bod doen en dan zou hij ja of nee zeggen. Ik heb niet geboden. Waarschijnlijk weet ie dat belastingvrije diesels op het moment redelijk wat waard zijn, maar hij weet zelf niet hoeveel of wil er gewoon het maximale voor vangen (wie niet?)
|
||||
|
||||
Belastingvrije diesels zijn niet veel waard, er wordt veel voor gevraagd (en gegeven )
|
|
||||
|
||||
Deze heb ik laatst bij mijn ouders zien staan. Dat is een erg netjes apparaat.