|
||||
|
||||
Mooneyes 00
Ik ben opzoek naar een Mooneyes toerenteller. Het gaat om een losse teller die ik achter het stuur wil monteren(dus niet een ''inbouw-ding'') Ik heb Luckylenn al gemailt maar die zei dat ik het beter via mooneyes-usa kan bestellen. En van sanspeed kan ik geen mail adres vinden. Weet iemand waar ik misschien zowiets kan bestellen? Of heeft iemand nog éen liggen of een soortgelijke(rond met chrome)
Groeten Martijn. |
|
||||
|
||||
Bang om te bellen, gewoon even bellen met Sanspeed en je weet gelijk waar je aan toe bent!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha nee.. zit alleen op stage en mag niet meer gebeld worden onder werktijd en misschien heeft iemand op t forum nog wat soortgelijk spul liggen Last edited by Soumensch : 21-03-2007 at 16:19. |
|
||||
|
||||
www.sanspeed.nl staat vast het mail adres wel
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar zat ik ook aan te denken.. maarja wat zijn de verzendkosten.. en wat als het niet heel overkomt?? |
|
||||
|
||||
probeer eerst maar eens contact op te nemen met mooneyes..waardeloze lui..
|
|
||||
|
||||
en dan bedoel ik vooral antwoord krijgen...
na ongeveer 15 dezelfde mails heb ik de moed maar opgegeven. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waardeloos dus.. is er echt niet via een andere manier/persoon/bedrijf aan Mooneyes-spul te komen?? via duitsland of belgie misschien |
|
||||
|
||||
Gewoon even met Sanspeed bellen en hij regelt het!
|
||||
|
||||
Quote:
Okee morgen maar eens proberen. Hopelijk word het wat.. ik heb het helemaal in mijn hoofd zitten hoe ik de teller wil monteren. |
|
||||
|
||||
heb ook wat besteld via sanspeed,
als het goed is lukt dat wel.. |