|
||||
|
||||
rallye-look kits?
wie heeft er ervaring met de kits om een gewone golf een rallye-look te geven? ik kan aan zo'n set komen,maar dat zijn alleen de schermen en skirts.passen er wel gewoon rallye-bumpers op?omdat de verkoper het had over dikke bumpers pasmaken en zijn de rallye-bumpers nog te krijgen tegen fatsoenlijk geld? alle info welkom,liefst met foto's
|
||||
|
||||
niemand?
|
||||
|
||||
Ik denk dat Rallye bumpers vinden moeilijk zal worden....of je wilt 4-500 per bumper uit gaan geven?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
zijn die zo prijzig dan?geen imitaties van o.i.d.?
|
||||
|
||||
dit is bija hetzelfde als vloeken vind ik die look a like kits en dan bedoel ik (kitsch)
|
|
||||
|
||||
Quote:
idd leuk spul om de kachel mee aan te steken |
|
||||
|
||||
Bumpers zullen niet cheap worden Gerben, in een van de laatste VW Scene's stond er een voorbumper alleen al voor 900 euro....
|
||||
|
||||
okay,heb gisteravond wel gezocht,zag alleen op MP een verzaagde achterbumper te koop voor 200.voor de rest niks gevonden....
maar goed dat gaat um dus niet worden,snap alleen niet waarom het vloeken in de kerk zou zijn? als een mk1 omgebouwd word naar 16v GTI ligt iedereen op z'n knieén. ik vind het wel een gaaf setje...
|
||||
|
||||
doe us een foto van het spulletje
|
||||
|
||||
heb ik helaas niet,de voorschermen zien exact zelfde uit als rallye schermen,achter ook maar zijn overzetpanelen....net weer even aan het zoeken geweest en er kunnen ook corrado-bumpers op...maar of dat een vooruitgang is?
een kennis had het over een zwarte golf met zo'n kit,corradokoplampen en bumpers en rallye-grille,die auto schijnt in DLD rond te rijden,niemand een foto of zo?
|
||||
|
||||
Daar moet ik wel ergens een plaatje van hebben als ik 't goed heb. Zal eens voor je op zoek gaan.
Gele lampen geloof ik, en lexan ruiten.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Vind het eigenlijk wel netjes staan.
|
||||
|
||||
Ah, dat is 'm ja.
Had hem ook al hier in de bibliotheek gevonden.
|
||||
|
||||
productieve zaterdagochtend
maar idd,raar is het zeker niet...jammer dat je zo'n rallyegrill met embleem ook nergens vind voor redelijk geld,dat is IMO het enige minpunt...toevallig een foto van de achterkant?ben wel benieuwd hoe een cor-bumper op een golf eruitziet....
|
||||
|
||||
Quote:
een 16v in een mk1 valt onder tuning en side skirts en kits vallen voor mij onder custumaizing ik vind dat je aan een uiterlijk weining moet verbouwen als het imitatie is want dan is het vaak net niet. als je dan toch wat wil verbouwen bouw dan een bergracer of zoiet in die style dan ligt het er ook wel dik bovenop maar dat vind ik dan wel weer stoer staan,maarja dat is mijn mening en iedereen moet natuurlijk doen waar die zelf zin in heeft. en ik vind dat bijvoorbeeld een golf rallye of een audi oer qautro of andere speciale autos in hun waarde moet laten en dan niet van die nepdingen op de markt brengen,dat vindt ik afbraak aan het orgineel. maar zo heeft iedereen gelukkig zijn eigen smaak en over smaak valt niet te twisten en die moet je dan ook respecteren want anders reden we ook allemaal met hetzelfde. gr pieter. |
|
||||
|
||||
Dacht dat ik er meer foto's van had, maar heb nog doorgezocht en niks gevonden.
Ze moeten ergens zijn, maar waar...?
|
||||
|
||||
ik ben het helemaal met je eens,pieter
ben gewoon een beetje aan het rondkijken wat voor stijl ik m'n racer mee ga geven,origineel is toch wel erg afgezaagd..... fotootje gevonden van cor-lampen en rallye-grille op mk2;
|
||||
|
||||
Corrado lampen in een Rallye grill vind ik echt totaal geen porum. Ziet er uit alsof alles compleet scheef en ondersteboven van links naar rechts er in gekwakt is.
D'r staat trouwens nog een Rallye grilletje voor een paar tientjes op 't forum, maar namaak kun je ze net zo goedkoop krijgen geloof ik.
|
||||
|
||||
je moet er wel een beetje aandacht aan besteden vanzelf,van de zomer bij outlaws nog een golf zien staan met cor-lampen,dat zag er perfect uit....
maar als het goed is krijg ik vandaag van fabian foto's van een jaren 80 spoilerset voor mk2,als dat wat is haal ik dat. wat voor front zien we dan wel trouwens op MP staan 2 van die rallye-kits,1 voor dunne bumpers