![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo heb een paar onderdeeltjes liggen.
Verlagingsveren van APEX VERKOCHT Aandrijf assen links en rechts, flens diameter 90mm. Homekeneten goed, 1 moet nieuwe ashoesje op zit er niet meer bij. ![]() Compleet set 50 euro Korte los 30 euro lange los 30 euro Spoor verbreders van FK 17mm per kant. jaartje oud. Je moteert ze op je naaf en dan het wiel erop, incl centreerrand. Geen goedkope meuk dus. ![]() Vraagprijs 100 euro OPNIEUW IN DE BINGO WEGENS NIET OPKOMEN HALEN VAN ONZE VRIEND DOMI!!!!!!!!! Ruitensproeier tankje met pomp ![]() ![]() ![]() Vraagprijs: samen 25euro Achterklep open houd ding Verkocht Eventuele verzendkosten zijn voor Koper. Bieden mag. via pb Bjorn Last edited by bjuriaan : 05-10-2010 at 08:47. Reason: niet komen ophalen door domi |
|
||||
|
||||
![]() Nog iets, had hem ook bij onderdelen automaat gezet, weet alleen niet of dit ook op andere modellen en uitvoeringen vast. (Als iemand het weet laat maar horen)
Volgens mij motorsteun midden onder. ![]() ![]() Vraagprijs: bied maar. |
|
|||
|
|||
![]() Waar af te halen??
Doe mij het ruitensproeiertankje en het motortje maar. (hoor er eigenlijk bij he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pb gestuurd. |
|
||||
|
||||
![]() Af te halen omgeving Doetinchem.
|
|
||||
|
||||
![]() schop
|
|
||||
|
||||
![]() UP en opnieuw ruitensproeier tankje met pompje toegevoegd wegens niet komen ophalen...
|
|
|||
|
|||
![]() ik had je een pb gestuurd wacht op antwoord.
Groetjes ron |
|
|||
|
|||
![]() hallo, ik zou dat pompje wel graag wille voor de koffer open te houden, je zegt dat het gratis is?
dus kan je het dan verzenden naar houbbenstraat 27, 3700 tongeren, belgie dan betaal ik de verzendingskosten. mvg kevin
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tot op heden zijn er nog 2 mensen voor je. 1 persoon zou geld over maken voor verzenden. Nog niks gehad. Dus even afwachten... Tevens upje voor de rest... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry niet gezien, je bent nr 2. Als andere voor maandag avond niet de verzendkosten overgemaakt heb stuur ik je pb. bjorn |
|
||||
|
||||
![]() Gasveer verkocht.
Up |