|
|||
|
|||
Hoe zijspiegel vervangen ?
Hello,
Heeft iemand enig idee hoe je het beste het volgende kan aanpakken... Ik wil dus het glas van mijn zijspiegel vervangen en het plastic kapje daaromheen, maar hoe pak ik dit het beste aan, handy tips en tricks misschien ? Mijn dank is groot. Groetjes, Joey |
|
||||
|
||||
Kortste klap, hele spiegel vervangen,
Ik heb evt. nog wel een linker mk3 spiegel liggen €10,- ex verzenden |
|
|||
|
|||
Het glaasje kun je er uit wippen.
Je spiegelkap zit iets beter vast, maar ook die zit geklikt..
|
||||
|
||||
Beetje zelf uitvogelen... Leer je het meeste van Spiegeltje stelt niks voor. En is ook niet zo duur als je wat te lomp bent ghihi :P
|
|||
|
|||
Ja, het is al gelukt en mag close.
Spiegelglas eruit halen is nog een kunst om deze niet te laten barsten. Thankyou. |
|
||||
|
||||
Kun je deze spiegelglazen 1op1 uitwisselen als het elektrisch verwarmde spiegels betreft??
|
|||
|
|||
yep het glas wel ja alleen de stekers natuurlijk?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
heb mijn glas ook vervangen, maar nu doen mijn electrische spiegels het niet meer, ook geen zekering ofzzo, wie weet waar dit aan kan liggen dan?
|
|
||||
|
||||
ff off topic aangezien je inbox vor pm vol zit
heb je nog intresse in de onderdelen? ik wil er namelijk vanaf aangezien we volgende maand gaan verhuizen, dus alles wat er niet meer ligt, hoef ik ook niet mee te nemen laat maar ff weten