#1
|
|||
|
|||
vacuum slangen vervangen
de pierburg carburator's staan gekend voor hun problemen, ik heb een 2E2 en zou graag is de vacuumleidingen vervangen omdat motor niet zo goed draaid.
zijn deze enkel bij de dealer te verkrijgen of zijn er nog andere oplossingen en hoeveel kost dit dan ongeveer? |
#2
|
||||
|
||||
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#3
|
|||
|
|||
Quote:
weet jij soms hoeveel mm deze zijn voor een 2E2 pierburg op golf 2? |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb geen idee, maar je kunt het wel effe opmeten als je de eigen leidingen nog hebt. Misschien dat het ook in ETKA of Vagcat staat.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#6
|
||||
|
||||
wat is je motorcode????
__________________
passat 1.6D cl 1984(my daily) seat arosa 1.4 for sale.... passat 1.6 1999 (daily wife) |
#7
|
||||
|
||||
voor codes GU EZ RF RH MH 2H
heb je 3,5x3 nodig
__________________
passat 1.6D cl 1984(my daily) seat arosa 1.4 for sale.... passat 1.6 1999 (daily wife) |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
heb dit ook gevonden in ETKA voor mijn GU maar wat wil deze aanduiding juist zeggen |
#9
|
||||
|
||||
Hou er wel rekening mee dat je de harde stukken slang niet voor zachte slang vervangt... Dan werkt het vacuumsysteem niet meer goed, want dan trekken de slangen, juist, vacuum.
|
#10
|
||||
|
||||
Daar had ik niet echt rekening mee gehouden. Het is ook eigenlijk geen vacuum-systeem maar gewoon simpele onderdruk. Om die rede dacht ik ook dat het harde plastic gedeelte wel vervangbaar zou zijn door een slang.
__________________
Batracer , leuke online racegame. |
#11
|
||||
|
||||
Heb het zelf laatst gedaan, alleen de koppelstukken en zachte stukken vervangen. Die zijn namelijk het meest verteerd. Ik zal snel eens een projecttopic openen van mn auto en zet er dan foto's bij wat ik precies bedoel.
|
#12
|
|||
|
|||
Quote:
super |