|
|||
|
|||
vraag carbu pierburg 2E2
ben bezig met het vervangen van koppakking, dus dit is ook het moment om eens naar carbu te kijken.
op onderstaande foto zie je de onderkant van carbu. de klep sluit niet goed zou dit voor problemen kunnen zorgen? ik zit ook nog altijd met de vraag waarvan onderste kabel vandaan komt, heb volledige carbu al bekeken maar zie nergens anders andere fiche. kabels zijn zwart en geel nog een sfeerbeeld om af te sluiten |
|
|||
|
|||
bestaan er eigelijk ander carbu's zoals weber die makkelijk op zelfde spruitstuk passen en beetje zelfde fichen hebben zodat er niet teveel aanpassingen moeten gebeuren?
|
|
|||
|
|||
niemand die hierover iets weet?
|
|
||||
|
||||
Dit is een complete weber vervangings kit van je huidige 2e2, is plug & play
http://www.dellorto.co.uk/merchandi...artsectionID=52 weet niet of je een 1.8 of 1.6 hebt maar dit is een 1.8 versie, 1.6 hebben ze ook. ik heb er 1 op mijn 1.8 zitten en ben er zeer tevreden mee zie ook mijn daily topic in mijn onderschrift |
|
||||
|
||||
die kabel loopt naar een zwart blokje vooraan op de carbu normaal..
volgens mij is het normaal dat de gasklep een beetje open staat, anders zou er totaal geen lucht door kunnen stromen..
|
|||
|
|||
Quote:
heb ook de 1.8, ziet er echt goed uit jouw blok! kruip wel wat werk en tijd in maar resultaat mag er zijn |
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd zal wel zo zijn. volgens mij zit er al fiche op dat zwarte blokje of ist het nog ander? |
|
|||
|
|||
die vacuum slangen waar haal ik die best en wat kosten die ongeveer?
|