|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Zo goed als nieuwe BBS RC 324 velgenset met Pirelli P-zero 195/40x17 banden
Wegens ingrijpende veranderingen in mijn privé situatie ben ik genoodzaakt mijn geliefde BBS RC 324 velgenset te koop aan te bieden.
Het zijn zo goed als nieuwe velgen met nieuwe Pirelli P-zero banden welke ik zelf nieuw uit de doos heb gehaald. Een setje als deze kom je nog maar heel zelden tegen. De maten zijn 7,5x17 ET35 5x100. De velgen hebben het afgelopen jaar in het voor- en naseizoen qua meetings een paar meetings gezien. Helaas heeft 1 velg een hele lichte stoeprandschade welke makkelijk te herstellen is. De velgen mogen dus gewoon bestempeld worden als zo goed nieuw, evenals de banden. De prijs die ik ervoor wil hebben is 1000,= compleet met banden. Deze prijs is helaas bespreekbaar. Voor vragen en/of bezichtiging moet je me even een PM of mail sturen. Bellen kan ook: 06-30022244
|
||||
|
||||
Velgen gaan met verkoop mee onder de Rallye. Kan slotje op!