|
|||
|
|||
Edition One 16v te koop
Een vriend van mij verkoopt z'n edition one 16v
Hier wat verdere gegevens: Golf Gti Edition One 1800 16 V pl motor 170.000 km(origineel Nederlandse auto) eind ‘90 NAP aantoonbaar Boekjes aanwezig Auberginepaars (kleurcode LC3U ) Opties # Open dak # Rs 4 bumper # Remus Uitlaat # Alle sierlijsten, incl achterbumper in kleur. lijsten zijn van G60 formaat # Dakspoiler in kleur # M3 spiegels in kleur # Dikke wisser voor en achter # Heldere koplampen met kruis # Heldere knipperlampen met stadslicht # Grillespoiler in kleur # Embleemloze grille(bonrath) # Heldere rood/witte achterlichten # Getint glas voor, achter siglachrom # Klasse 3 alarm met certificaat, alarm is # inclusief startonderbreker en centrale vergrendeling # Elektrisch Recaro interieur # 17 inch lichtmetalen velgen inclusief nieuwe banden voor # verchroomde instaplijsten met edition opdruk Recent vervangen onderdelen # Distributieriem # Brandstoffilter # Oliefilter # Bougiekabels # Bougies voor meer informatie 0652430571 of hothannes@hotmail.com |
|
||||
|
||||
Volgens de regels moet er een (vraag)prijs bij, anders moet ik hem helaas verwijderen...
|
|
|||
|
|||
Ow oke
vraagprijs was geloof ik 3950 euro |