![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop setje gloednieuwe White Walls 13"
Vraagprijs 45euro.. of een mooi bod? ![]() ![]() ![]() Eventueel ook te ruil tegen Golf 1 onderdelen (stel iets voor ![]() |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een set "chrome" slotplaten voorop de slotplaat bij de achterklep? van de oude postgolfjes?? grtzz
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb je een foto toevallig? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is wel een onduidelijke foto.. maar had zo ff niks anders ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Denk niet dat ik hier heel veel mee ben. Echter als je een mooiere foto hebt van jou exemplaren wil ik ze wel eens zien ![]() Wat ik eigenlijk nog zoek: -Grille zonder verstralers -Rechterkoplamp -Dashbordklepje (zo onder het stuur waar de zekeringen achter zitten) voor dash van 83er -Zwart plaatje voor het dash waar de regelknoppen voor de verwarming zitten.. |
|
|||
|
|||
![]() je hebt PM...........
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zal nog ff betere foto`s maken.. oke? ik heb de originele koplampen die erin zaten nog op zolder liggen, naast de slotplaten ![]() zal ik van alles ff fototje maken dan..? en hoe kan je eigelijk zien, of die slotplaten origineel zijn dan? de oude eigenaar had ze er zelf uitgeschroefd namelijk.. en de deuren en achterklep stonden er toen nog. grtzz
|
|||
|
|||
![]() Quote:
fototje van alles klinkt goed ![]() Geen idee hoe je kan zien of dat ze origineel zijn.. wou het gewoon effe weten ![]() je laat maar iets weten als je foto's hebt.. |
|
||||
|
||||
![]() Op zich heb ik ook wel interesse voor de whitewalls (lada project)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Staan momenteel nog te koop ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Upje
![]() |