|
|||
|
|||
BMDA
Hallo allemaal,
Ik ben Renik, 20 jaar oud en heb sinds zaterdag een Volkswagen Caddy TDI uit 2000 gekocht. Deze heb ik gekocht als daily, omdat ik een compleet uitgebouwde Astra heb waarmee ik niet meer dagelijks mee wil rijden. Hier een paar foto's van de caddy! Adios! |
|
|||
|
|||
Wow, wat een warm welkom hier zeg!
Bedankt alemaal! |
|
||||
|
||||
Quote:
Welkom dan maar Ben ook wel benieuwd naar foto's van de astra trouwens !
|
||||
|
||||
Welkom!
Nog plannen met de caddy?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
welkom!!!!
|
|
|||
|
|||
hartelijk welkom!!!!
wat zijn de plannen met de caddy?
|
||||
|
||||
Moge...!!
|
|||
|
|||
Ah kijk an, dit doet me goed
Plannen met de Caddy zijn: Roest weghalen in linkerachter wielkast Bull bar Dat is het, wil hem zo standaard mogelijk houden Ik heb wel foto's van mijn astra, maar ik wacht daar liever nog even mee, aangezien ik over 2 weken een mega update verwacht Dat zijn nieuwe velgen + een schroefset. Zodra dat eronder zit, zal ik foto's maken en plaatsen |
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kwam waarschijnlijk door die zin met het woordje Astra erin Nee, gekheid....welkom !!!
|
||||
|
||||
Welkom!!
|
|
||||
|
||||
Welkom hier,nette caddy heb je gekocht/!
|