|
||||
|
||||
Hoe wordt deze kleur gemaakt en wat is het precies?
Ik zie het ook weleens op die goedkope jap style uitlaatjes maar bij deze velgen heeft het wel wat. Hebben ze dit met extreme hitte gecreëerd ? |
|
||||
|
||||
Die uitlaten kleur komt door warmte volgensmij. Want dat hebben sommige brommers ook!
Dit is volgensmij zo'n oliekleur die veranders onder verschillende invalhoeken. Dus het is anders als die uitlatenkleur. |
|
||||
|
||||
Op velgen igg niet door hitte.
(ivm zachte legering) |
|
||||
|
||||
Die kleur moet me denken aan die olliebonken van vroeger(je weet wel knikkers)
Hadden het zelfde kleurtje |
|
|||
|
|||
Die uitlaten worden idd met warmte verkleurd.
Dit lijkt me een process waar de kleur op de velg gedampt wordt. Het gebeurd bij zonnebrillen namelijk ook zo. Gr, Pim |
|
||||
|
||||
Quote:
Damn oliebonken! Dat je het woord nog weet |
|
|||
|
|||
Quote:
Dacht ik ook gelijk al. Cameleonkleuren. |
|
||||
|
||||
het ziet er wel gaaf uit moet ik zeggen
|
||||
|
||||
Quote:
Vroegahh he. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ooooh die waren altijd veel waard he ! Je had ook flamepjes en gewoontjes maar die gebruikte ik voor in mijn koperen buis met een vinger van een rubber handschoen eraan om af te schieten ookal gingen de maiskorrels nog het beste En die KUT pijltjes altijd lope te draaie word je toch ook moe van |
|
||||
|
||||
Titanium verkleurt al op die wijze, bij redelijke verwarming.
|
||||
|
||||
En die KUT pijltjes altijd lope te draaie word je toch ook moe van [/QUOTE]
En maar wachten tot dat de weekblaadjes kwamen om je lam te draaien aan pijltjes. sorry ontopic maar weer |
|
||||
|
||||
Is dat niet gewoon een mirage effect?
Motip heeft daar verscheidene lakken in.
|
||||
|
||||
Quote:
Daar heeft het inderdaad veel van weg.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Anodiseren geeft voor zover ik weet alleen een enkele egale kleur..
|
|||
|
|||
anodiseren geeft een egale kleur en het licht maar net aan het metaal of de kleur zichtbaar wordt.
gr, pim |
|
||||
|
||||
is in kleur verchroomd..
ze noemen het ook wel rainbow chrome
|
||||
|
||||
T.C.Z.L. Zei me laatst hoe het heette, maar ik weet het niet meer. Vraag het hem eens, we hebben namelijk naast een auto met zo'n kleur velgen gestaan in Landgraaf.
|
||||
|
||||
Quote:
Zover ik weet heet het inderdaad rainbow chrome zoals DUB al zegt Zoek op google even via rainbow chrome en je komt genoeg sites tegen!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |