|
|||
|
|||
Rimax
Zal me ff voorstellen...
Ben dus Rik, autoloos (nog geen 18), en heb als hobby autofotografie. Ben hier verzeild geraakt door een meeting van velgenrenovatie.nl waar vette Volkswagens van hier waren. In plaats van foto's van mijn eigen wagen te posten, wat foto's die ik gemaakt heb. Mocht je intresse hebben in een photoshoot van jou wagen, stuur maar een PM. Hieronder wat nieuw materiaal.
A car is never to low, it's the ground that's to high! Last edited by Rimax : 26-04-2010 at 17:32. |
|
||||
|
||||
Welkom Rik, zo kom je nog eens ergens hé Mooie foto's maak je!
Spreek je binnenkort nog, Gr Pim
|
||||
|
||||
Welkom man, mooie pics...
|
||||
|
||||
De kleine jongen met de grote camera Welkom Foto's maken kan je wel, dat is duidelijk
Was een leuke rit in Zeeland met beamer en de golf, alleen bij Kapelle daar was het wel even heel kiele kiele.. Al een idee wat de eerste auto gaat worden?
|
||||
|
||||
Welkom!
Mooie foto's!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Quote:
Zoiezo een duitser, watvoor 1 nog geen idee. Ligt er ook een beetje aan wat ik tegenkom. Denk dat de grootste kans is op een bimmer. En dan breed en laag maken natuurlijk
|
||||
|
||||
Mooie foto's
Wat voor camera heb je?
|
||||
|
||||
welkom,
mooie foto's man. ik was er ook op de meeting maar was aan de late kant, denk niet dat je die lichtbauwe rat golf 2 op de foto hebt toch?
|
|||
|
|||
Nee zie hem niet terug in de foto's, camera is een Nikon D60.
|
||||
|
||||
Mooie foto's maak je man!
Complimenten! |