#1
|
||||
|
||||
accu lampje
het acculampje brand heel zachtjes van mijn auto het brand iets feller als ie stationair draait.
Ben ik toe aan een nieuwe?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#2
|
||||
|
||||
Het mooiste is als even kan meten wat die bij laad dan weet je het zeker. Anders zou je even de borstels er uit moeten halen.
__________________
'91 Jetta sneeuwploeg 2011 '96 Jetta on Vette's Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
kan ik dit doen met een multimeter?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#5
|
||||
|
||||
heb em niet gemeten maar vervangen door een ander van een vr6 de looprol is iets breder van de vr maar hij draait goed over een week of 8 een ander blok dus moet nog ff volhouden
de koolborstels hebben nog wel vlees, Hoeveel moeten die eigenlijk hebben?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#6
|
||||
|
||||
Als je nieuwe bortels hebt zit er ongeveer een cm of 4 aan en als ze op zijn een mm of 5 a 6. Dan kan de veer die er in zit em niet meer Aandrukken en dan werkt die niet meer
__________________
'91 Jetta sneeuwploeg 2011 '96 Jetta on Vette's Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
dan is het dat denk ik ze komen er nog wel uit maar niet zo ver meer, waar kan ik die halen zijn ze nog orgineel te bestellen?
de dynamo is al een gereviseerde beetje raar dat ze dan nu al op zijn.
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#8
|
||||
|
||||
Ze zijn te bestellen bij de automatriaal zaken en bij de dealer weet ik niet. Als ze de dynamo al gereviseerd hebben is het idd wel erg vlot dat ze op zijn. Verder geen speling op de lager? Kan je ook kijken hoe de sleepringen zijn van de dynamo?
__________________
'91 Jetta sneeuwploeg 2011 '96 Jetta on Vette's Quote:
|
#9
|
||||
|
||||
er zit geen speling op de as snap ik dan ook niet de dynamo zat er al op toen ik de auto kocht dat was in 2002 en ik heb er intussen 220dkm bij op gereden, hoe kan ik die sleepringen bekijken en hoe zien die er uit.
ik wil de dynamo wel graag weer klaar hebben want ik wil de motor mischien in de golf 2 bouwen (na revisie)
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#10
|
||||
|
||||
Als je al zoveel hebt gereden kan dat ook een slijtage puntje zijn. De sleepringen hebben een koper kleur wel opletten dat ze niet te ver zijn in gesleten, je kan ze bekijken door het gat waar de borstels in zitten. Dit is even de makkelijkste oplossing.
__________________
'91 Jetta sneeuwploeg 2011 '96 Jetta on Vette's Quote:
|
#11
|
||||
|
||||
deze zijn wel iets ingesleten, hoever mag dat zijn?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#12
|
||||
|
||||
Mag rond de 1 a 2 mm in gesleten zijn, weinig tot niks dus. De laatste keer dat ik een dynamo heb laten reviseren was ik 60 euro kwijt, toen hadden ze alles vernieuwd van binnen
__________________
'91 Jetta sneeuwploeg 2011 '96 Jetta on Vette's Quote:
|