|
|||
|
|||
Hoe motorafdekplaat verwijderen
Hoe moet ik de motorafdekplaat eraf halen van mijn Golf V GTI ??
Ding zit muurvast en volgens mij zit ie gewoon in rubbers bevestigd, maar ik kan rukken wat ik wil, hij komt niet los.. wie o wie
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro Daily: Volkswagen High Up 75PK Last edited by SubdubberGT : 20-02-2010 at 14:55. |
|
|||
|
|||
gewoon rukken wel met beleid
hij zit vast in rubbers |
|
|||
|
|||
ja daar was ik onderhand wel achter ben zelf monteur maar dat iets zooooo vast zit kan eigenlijk toch niet
vd week maar ff proberen als de rubbers wat warm zijn kompgoe
|
||||
|
||||
Quote:
"Met beleid" zijn inderdaad de goede woorden. Ik heb zelf een keer het grijze gedeelte van de motorafdekking (over de 200 euro ) met iets minder beleid eraf getrokken, met een grote scheur als gevolg. Gelukkig moest hij eraf omdat deze vervangen werd door een carbonnen exemplaar. Veel succes ermee |
|
|||
|
|||
Quote:
haha oke dan maar gaat goedkomen
|
|||
|
|||
even in spuiten met wat spuitvet.. dingen gaan idd goed vast zitten. Haal ze elke dag los, en tot nu toe willen ze nog altijd los haha Anders even lostrekken als de motor warm is!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Netjes.
|
|||
|
|||
haha weer even in het zicht,
motorplaat is eraf hoor, geen tijd voor gehad laatste tijd, maar moest toch maar eens een beurtje doen stelde geen ruk voor als die een beetje warm is, maar bij koudere weersomstandigheden geen doen