|
||||
|
||||
Pinda
Ik heb in 2010 door toeval een Caddy mk1 kunnen kopen, deze was technisch om te huilen net als de staat van de carrosserie. Na enig laswerk en technische reparaties was deze weer APK waardig, daar een tijdje in rond gereden te hebben vond ik dit toch wel grappig en handig.
Het lijdend voorwerp : 1.6D Grote spiegels Cabine lek (raamrubbers) Electronica om te huilen Zelf gemodificeerd : 4T versnellingsbak Truck style uitlaat met regenkap Glazen achterraam Verlagingsveren voorzijde + korte schokdempers Achteras omgedraaid + korte schokdempers Nieuwe remblokken Remcupjes Na een tijd van het rijden zonder enig vorm van redelijk comfort was ik de Caddy wel wat zat. Na wat reken en denk werk gedaan te hebben om de Caddy up to date te maken zodat deze redelijk voor de dag kan komen en enige vorm van comfort zou krijgen, kwam ik tot de conclusie dat het mij te veel geld en tijd zou gaan kosten. Dus de Caddy kon verkocht worden en heel toevallig een vriend van mij zou de Caddy graag willen overnemen, dus zo gezegd zo gedaan. Aangezien ik toch wel graag in een pickup zou willen blijven rijden, moest er een andere Caddy komen die in redelijk goede staat verkeerde, dus geen ééntje die extreem las en spuitwerk nodig had. Na wat zoeken is het deze geworden. Interieur Zacht dashboard Corrado stoelen Deur afdekkingskappen Deurbakken met luidsprekers Golf 2 tellerunit Binnenuit verstelbare buitenspiegels Exterieur A spijl kappen G60 voorbumper Klimmerek met verstralers Orginele Diesel gril Origineel getint glas Bijrijderportier slotloos Greeploze achterklep Onder de motorkap 1.6TD JR Intercooler 5 versnellingsbak 65mm downpipe Forced cold air intake met K&N filter Gasveren Zelf gemodificeerd : Interieur Electriciteit (kabelboom) achter het dashboard in orde gemaakt Luxe interieur verlichting(LED) , in de deuren en bij de voeten (Vertrager moet er nog in) Alpine unit CDA-9886R Fusion Versterker Jvc subwoofer Tweeters in het dashboard John Gold Cruise control Exterieur Schuifraam Bosch flexibele ruitenwissers Smalle voorbumper (aangepast voor de IC) Smalle onderlip 100/90W rally H4 Philips Onderstel Verlagingsveren voorzijde BBS velgen 195-50-15 Wanli voorzijde, Bridgestone achterzijde Onder de motorkap Motorruimte schoongemaakt Intercooler omgedraaid Intercooler buizen gespoten en slangen veranderd Pomp (beetje) opgeschroefd Lekkende verstuiver gerepareerd Bekabeling geoordend Nieuwe radiateur Nieuwe accu Schakelstang revisie set Nieuwe koppeling, drukgroep en druk lager To do Achteras omdraaien + korte schokdempers Plaats accu wijzigen Roestplekjes bijwerken Ramen tinten CV Geboorte certificaten aanvragen (Caddy is van de band gerold in Oktober "86) en hopen dat de Caddy vrijstelling krijgt van de belastingdienst Wenselijk TDI (AFN of ASZ) 6bak of DSG RVS uitlaat Luchtvering Electrisch bedienbare ramen
"88 Caddy 1.6D Last edited by Pinda : 19-02-2012 at 22:15. |
|
||||
|
||||
Welkom..wees gerust je bent niet de enige die zich door anderen een pinda genoemd wordt
Leuke caddy ben benieuwd naar de updates. Dat zo'n jetski erin past. Greetz |
|
||||
|
||||
leuke caddy
|
||||
|
||||
Waar komt de caddy vandaan als ik vragen mag?
Komt mij bekend voor! Heb em namelijk 2 weken in bezit gehad |
|
||||
|
||||
@ g-loudertje, ik heb de caddy gekocht in een dorpje naast Sneek, maar weet je het zeker dat het deze is? Zag een tijdje geleden bij Leeuwarden een caddy mk1 met dezelfde kleur rijden.
"88 Caddy 1.6D Last edited by Pinda : 16-08-2011 at 18:07. |
|
||||
|
||||
Ik heb een super weekend achter de rug betreft het materiaal, NOT!
Zo overleed eerst de accu van de jetski, waarna de motor van de ski warm liep waardoor er 2 zuigers zijn overleden. Vandaag heb ik de cillinders gehoond en deze zijn weer klaar voor het vaargeweld. Nu alleen nog nieuwe zuigers alleen zijn deze moeilijker te vinden dan ik had gedacht dus dat wordt pas aankomend weekend dat ik daar tijd voor heb. Da hoort nie! De dag erna hield de startmotor van de caddy ermee op, na die meteen gerepareerd te hebben ging het diff van mijn versnellingsbak stuk. Gisteren versnellingsbak en drukgroep gedemonteerd, vandaag andere versnellingsbak, nieuwe drukgroep, druklager en koppelingsplaat gekocht. Zal morgen nog een nieuwe krukaskeering kopen en dan alles morgen weer monteren. Ondertussen heb ik van een kennis ook nog een Chevrolet Blazer K30 staan met een verbrande automaat. Het gevaar met de verbrande automaat. Dus genoeg te doen de komende tijd. Update's volgen...
"88 Caddy 1.6D Last edited by Pinda : 16-08-2011 at 18:09. |
|
|||
|
|||
Lekkere bandjes op die K30, thompsons of swampers?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mickey Thompsons
|
||||
|
||||
Die yanken koelen hun automaten ook niet voldoende
Welkom op VF!
|
|
|||
|
|||
Hey Pinda Ook al hier
|
|
||||
|
||||
Quote:
Komt door jou En de caddy rijdt weer nu de jetski nog.
|
||||
|
||||
Trouwens!
Ben een tijdje geleden mijn rechter A-spijlkap verloren, toevallig nog iemand die 1 heeft liggen?
|
||||
|
||||
Welkom mede heerenveen-er
Grappig, allemaal bekende auto's .. Mooi sneu van die amerikaan, hij had die auto nog maar een week oid?
|
||||
|
||||
17"W8 Grenobles verkocht!
Voorkeur hebben nu: Borbet A 16" verbreed staal
|
|||
|
|||
Welkom! Mooie Caddy heb je daar! Jammer van de probleempjes!
|
|
|||
|
|||
Caddy weer in de handel?
|
||||
|
||||
Welkom..