#1
|
|||
|
|||
brandstofpomp gtd
hallo,
iemand ervaring met gouvernor mod? Nu mijn vraag is ik heb dat gedaan (gouvernor mod) + scherpere kegel juist geen 11mm plunjer heb ik nog niet ng steeds op zoek. als ik deze aanpassingen doe moet ik men brandstofpomp terug laten afstellen of is dit niet nodig. kan er iemand aan een 11mm geraaken grtzz |
#2
|
|||
|
|||
niemand
|
#3
|
||||
|
||||
ik denk dat je de gouvernor zo kunt laten,maar dat je de roetschroef en lda wellicht wel moet aanpassen.
naar mijn idee heeft de gouvernor niks te maken met de inwendige pompdruk of opbrengst, gaat gewoon op toerental en veerspanning, dit blijft altijd gelijk.
__________________
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! Last edited by vwmk2driver : 09-04-2010 at 18:58. |
#4
|
||||
|
||||
Hij bedoelt de veer in de pomp die de brandstofpomp zit die bij 4000 rpm nog maar 20%
doorgeeft... Moet jij toch weten frank.. |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben een man van praktijk en niet echt van de termen,had net op i net is opgezocht wat ze precies bedoelde met dat word. toen werd het me wel al snel duidelijk. ik was net mijn bericht aan het veranderen
__________________
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! |
#6
|
||||
|
||||
Is ook niet verkeerd bedoelt hoor,maar ik dacht dat jij dat wel wist met die snelle diesel van je.
|
#7
|
||||
|
||||
Mischien kan Bert Zwalve aka Dá-brt iets voor je betekenen.
succes Jan |
#8
|
||||
|
||||
mk_gtd
ben jij niet die jongen die ik laatst tegen kwam dat je nog bij mij ben wezen kijken bij mijn race diesel ?
__________________
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
hoe weet jij dat.. dit is mijn 1.6 td, met gouvernor mod/12mm plunjer en vnt. http://www.youtube.com/watch?v=HIv63P8lIBQ .
__________________
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! Last edited by vwmk2driver : 09-04-2010 at 21:15. |
#10
|
||||
|
||||
Ik ben dat die jongen die met je mee is gaan kijken nadat ik mijn downpipe in 76 bij jelmer had laten maken.
met de fire&ice gtd. Last edited by gti_power : 10-04-2010 at 10:14. |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Had de plannen ook om het bij mijn vroegere TD te doen en meen het antwoord te hebben op je vraag. Door de governor mod toe te passen moet je geen instellingen over doen aan je dieselpomp. Je brandstof zal gewoon niet zo vlug "genepen" worden dan voordien. Voor het aanpassen of vervangen van de kegel zou dat wel eens het geval kunnen zijn. Wanneer je hem zelf gewoon een beetje inslijpt kunnen de instellingen meestal behouden blijven. Als je echt naar een extreme kegel gaat dan moet je mogelijk de brandstof schroef een beetje terug draaien. Dit wordt wel duidelijk als je er mee rijdt, bij vol gas zie je je achterligger dan niet meer rijden... Maar alles heeft ook te maken wat je al gewijzigd hebt aan de afstelling alvorens de kegel aan te passen. Succes ermee!
__________________
Audi S3 sportback, 310pk Past Cars: - Audi S3 sportback, 300pk, full black - Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm] - Golf 3 M-TDI |