|
|||
|
|||
longbeach velgen
Vorig jaar opnieuw laten coaten en onlangs nieuwe conti sportcontact 3 225/45 ZR17 laten monteren en onder de auto er mee.
Ff soppie gedaan, bleef maar regenen......getver de getver Auto is 40mm verlaagd dmv een KW set, lijkt nu niet eens zo gek laag. grtn yal |
|
||||
|
||||
Heel mooi!
Die dingen moet ik ook hebben voor de winter..
|
|||
|
|||
Quote:
haha, om deze banden maat passen geen sneeuwkettingen en dus mag je vaak niet verder rijden in ski gebieden. Dus in de winter gaan de originele 16 inch Le Castellet velgen er weer onder. grtn yal |
|
||||
|
||||
Ja zo extreem worden mijn winters niet hoor .. gewoon zo'n set met winterbanden
|
|||
|
|||
Erg nette Bora heb je daar man, leuke wielen..
@Misha: Stond laatst nog ergens een set te koop..
|
||||
|
||||
Klopt ja.. daar ben ik half Nederland voor door gereden, maar bij aankomst bleken alle 4 de banden spekglad te zijn.. ik had serieus nog nooit zo'n gladde banden gezien. Wel vervelend want in de advertentie stond dat ze nog een dikke 4mm profiel hadden... en z'n prijs bleef gewoon vast. Altijd goed van die forummers die je kan vertrouwen
|
|||
|
|||
Hmm jammer man! Ja als die niks aan de prijs wilde doen had ik hetzelfde gedaan..
Beetje Jammer!!
|
|||
|
|||
Quote:
zoiets
|
||||
|
||||
'T scheelt niet veel in ieder geval
|
||||
|
||||
die hebben toch 4mm ???
in het midden
|
||||
|
||||
hele mooie velgen.
wist niet eens dat ze r in 17" waren heb ik net een setje 15ers aangeschaft!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zijn ook niet helemaal dezelfde velgen hoor
|
|||
|
|||
droge auto is net strakker:
yal |
|
||||
|
||||
Quote:
hoezo verkeerde uitlijning
|
||||
|
||||
Quote:
wat ist verschil? Hart is iets anders ofniet? Wel origineel vw toch? In ieder geval mooi strakke velgen! Staat die bora zeer goed!
|
||||
|
||||
Idd origineel VW.. maar deze 17inch Long Beach velgen zijn enkel in de US geleverd
|
|||
|
|||
Quote:
Zijn nog gewoon nieuw te kopen bij de vw dealer hier in Nederland. Evenals alle doppen etc. grtn yal |
|
||||
|
||||
Oh ja dat geloof ik graag.. (wat kosten ze dan overigens) maar origineel geleverd onder af fabriek zijn ze hier niet.
|
||||
|
||||
Quote:
wel een super setje hoor! originaliteit straalt eraf en toch nog sportief! ben idd ook wel benieuwd wat zo'n setje nieuw nog moet opbrengen?! tweedehands kan ik maar 1 set vinden: http://link.marktplaats.nl/323894587 daar gaan ik ff 8eraan wil ik wel 400km voor rijden
'12 Passat B7 Variant 1.6 TDI 110kW '01 Golf Cabrio 85kW Last edited by GoAzBox : 08-04-2010 at 18:05. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heeft mij ook veel moeite gekost om rechte longbeach velgen te vinden. Helaas waren ze wel beschadigd dus toen maar laten coaten. Tussen de 600-700 euro ben je wel kwijt voor een setje , mits ze helemaal schadevrij zijn. Deze velgen kon ik wel als optie bij bestellen bij de dealer hier in Nederland, iets van 1500 euro ex. kosten de velgen nieuw. grtn yal Last edited by Beetlefreak : 08-04-2010 at 22:05. |