|
|||
|
|||
Golf MKII - Idee velgen, Hot or not ?
Yu,
Even mijn projectje opt forum zetten eh. Ik heb mij ongeveer een jaarke geleden een MK2 aangeschaft ; Kleur : De naam "de tomaat" zegt het al, ROOD Motor : 1.3 naft Stond bij aankoop nog in redelijk deftige staat, buiten het vuil (lees VORT) interieur, en hier en daar beetje roest op de welgekende plaatsen. Ook moest de dichting van benzinepomp eens vervangen worden, en lekte er een beetje olie uit de carter (Dichting). Wat heb ik veranderd aan de golf ? : heb de alle stukken gedemonteerd, afgeschuurd, en de naden in zinkspray gezet. Ander kleurke gegeven,stukken die doorgeroest zijn vervangen of opgelast. Wielkassen en onderkant in rutex gezet, een nieuw interieurken (kvind het jammer, want vind dat witte match interieur nog iets hebben), want het was echt TE smerig om proper te zetten! En dan de stukken die aan vervanging toe waren (zoals dakrubbers e.d.) ook vervangen. Foto van het schuren/plamuren : Bij het demonteren van de ramen is de voorruit gesneuveld, dus deze moet ook vervangen worden. Dakrubbers moetk ook vervangen... bodemplaat/schutplaat afgeschuurd tot op bloot ijzer (= steenslag) en in zinkspray gezet En dan gelakt : Even een weekendje laten bakken in de garage(met het goede weer en veel glas komt da in orde) , en beginnen monteren: Nog nieuwe tacho moeten steken, de mijne mankeerde soms ewa :-) En zoals hem nu staat : @ VW Charly's : Nu moeten der enkel nog paar details in orde gebracht worden zoals : Dashbord terug in elkaar steken (van tacho te hersteken) Andere bumpers (Met chrome lijntjes) Ander velgen (Gotti's of TH lines) en dan hier en daar nog kleine dingskes zoals hoedeplank + steunen ... Hopelijk valt hij hier wat in de smaak. Grtz 9N3
Low is the way to go... Last edited by Robin9N3 : 22-06-2011 at 21:28. |
|
||||
|
||||
mooi ding
|
||||
|
||||
Coole wagen IDD, maar ik vraag me af waar iedereen met die rieten manden en leren koffers heen gaat
|
|
|||
|
|||
Quote:
Op reis ? :-) Gewoon retro...Vond het wel iets hebben op men dakrek. Thanks voor reply
|
|||
|
|||
Ben aant twijfelen om de velgen weg te doen, en mercedessen op te knappen.
Tgaat over deze : Zou ze in paprikarood laten poederlakken ... Reacties = welkom
|
||||
|
||||
Gave foto die met dat weiland ervoor.
|
|
||||
|
||||
Erg gaaf ding Mooie rustige maar ook frisse kleur en ik denk dat de mercedes velgen hem goed zullen doen paprika rood is dan wel weer iets waar ik het niet helemaal over eens zal zijn maar wat het wel moet zijn, geen idee, iets van beige, of oranje, of misschien toch wel rood maar dan meer een zeide rood...
|
|
||||
|
||||
wilde hetzetzelfde met de mercedes gullideckels alleen van 4x100 naar 5x112 word een lastig verhaal.. niet onmogelijk overigens..
super wagen! |