|
|||
|
|||
jetta1 onderdelen
hallo ik heb nog een complete jetta1 staan voor de sloop
het is een 3 deurs met een 1500 jb motor handgeschakeld mail maar even wat je zoekt prijzen omdat het moet vanaf 5euro mvg eric motor achterlichten koplampen grill zijn al verkocht Last edited by vw hooligan : 11-04-2010 at 11:20. |
|
|||
|
|||
wat voor kleur is die Jetta??
Ik zoek namelijk nog een aantal onderdelen.. Te weten motor kap Achterklep Achter bumper Dynamo RA wielkast " verbreder" Gr Dennis Dennis_Heitkonig@hotmail.com |
|
|||
|
|||
jetta
Quote:
moi de jetta is orange mooie schijt kleur haha motorkap heb ik nog is roestvrij 30 euro achterklep paar kleine plekjes 20euro dynamo heb ik diversen liggen 25euro wielkast verbreders gaan alleen per set van 4 weg 50euro achter bumper met chroom rand in nette staat paar kleine plekjes mooi zwart30euro mvg eric |
|
|||
|
|||
jetta
auf fur die teile!!!!!!
|
|
|||
|
|||
geen jetta1 rijders????? die onderdelen kunnen gebruiken????
|
|
||||
|
||||
Wat voor handgrepen bij de deur zitten erin?
Ik heb zo een die op 3 punten vastzit, en al die bevestigingsdingen zijn verrot. En die kan ik wel gebruiken |
|
|||
|
|||
Ik heb intresse in een kofferklepslot en een achterlicht unit aan de bestuurderszijde.
Gr, Pim |
|
|||
|
|||
Wat is de staat van het interieur?
En welke kleur heeft het interieur? |
|
|||
|
|||
Hoe zijn de achterlampen, geen scheuren ? En als de verbreders mooi gaaf zijn wil ik die wel kopen van je voor 50 euro .. en misschien de koplampen ook wel
en ligt er nog een kofferbak mat in ? Misschien ook een prijs voor de complete auto ? Eventueel op een zondag te bekijken ? Mail maar naar : erikreitsma@msn.com of bel : 0640278783 PB mag ook. Bellen is natuurlijk sneller.
Draagarm schurende, asfalt vernielende jetta ( in de toekomst dan ) Last edited by Reitsma : 24-03-2010 at 18:52. |
|
|||
|
|||
interieur
Quote:
hoi het interieur heeft geen instapschade wel is de wang wat zachter de kleur is zwart mvg eric |
|
|||
|
|||
Quote:
hoi de hand grepen zitten op 2 punten vast dus de goedkope uitvoering maar heb nog wel handgrepen liggen uit een gti die hebben wel 3 punten 2 schroeven en 1 ijzeren pen mvg eric |
|
|||
|
|||
Quote:
hoi ik ga dat achterlicht even voor je bekijken je hoort me nog slot heb ik geen sleutel meer bij mvg eric |
|
|||
|
|||
jetta teile
upje
|
|
|||
|
|||
Heb je toevallig ook nog de grill??
Ik moet die hoekjes namelijk nog hebben voor de mijne... En de verbreder heb ik ondertussen gekregen van iemand |
|
|||
|
|||
grill
Quote:
hoi nee die is al verkocht grtn eric |