|
||||
|
||||
BBS Body kit golf 2 origeneel!!!!!!!!!
Ik verkoop dit tegen een redelijke prijs rond de 80 euro en aftehalen in Zutendaal
Last edited by akela : 21-03-2010 at 23:00. |
|
||||
|
||||
en die prijs is verplicht, evenals de plaats waar het af te halen is.
lees de regels bovenaan het advertentie forum.
|
||||
|
||||
sorry Tjaap, ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb het echt niet gezien
|
||||
|
||||
geen probleem, was niet lullig bedoeld.
|
||||
|
||||
leuk setje voor een hele nette prijs,jammer genoeg niet compleet.
de voorbumper is van een vroegere bbs kit...
|
||||
|
||||
Quote:
hoe bedoel je niet compleet? het geheel past volledig inmekaar? niet dat ik er veel van ken, maar het ligt hier een beetje in de weg. Daarom zet ik het te koop. En hoop ik iemand er plezier mee heeft,
|
||||
|
||||
Volgens mij is de Pul in de war met de BBS bumper voor een Golf 1.
Deze lijkt hier namelijk redelijk veel op. Het is in ieder geval niet te veel geld voor deze set en als ik een Golf 2 had was ik al bij je geweest. Maar die heb ik niet en die zal er ook nooit meer komen.
|
||||
|
||||
ik heb zelf zo'n set,die is van het model waar deze voorspoiler bijhoort.bij deze skirts en achterspoiler hoort een voorspoiler met iets ander model ribbels.
het model wat ik heb heeft deze ribbels voor en achter. (en hij is wel compleet qua delen idd )
|
||||
|
||||
je bent zeker niet regelmatig in NL te vinden?
|
||||
|
||||
ik zou het niet weten, maar Tjaap, waar in nederland bedoel je? ik zit veel in heerlen voor familie en zo....
dacht er eerst aan deze aante passen, maar dat gaat zoveel kosten in materiaal, dus besloot ik er iemand plezier mee te doen. ik zelf kan er echt niks mee.
|
||||
|
||||
iemand intresse in dit kitje??