|
|||
|
|||
Volkswagen Transporter T5 2.5 TDI VERKOCHT!!
Bij deze bied ik de Volkswagen T5 2.5 TDI 128kw aan van mijn broer.
Bouwjaar: 2008 Kilometerstand: 47.000 Deze T5 zit bomvol opties met onder andere: - Automaat - Zwart leder interieur met 60 jaar pakket - Pluspakket voor dubbele cabine - Glaslookpanelen - Dubbele airbag - "60" Elektrisch pakket + bijrijders stoel - Alarmsysteem origineel VW klasse 3 - Black magic pareleffect - Achterdeuren met ruit + ruitenwissers - Koplampsproeiers - Parkeersensors - ABS/ASR/EDS - Airconditioning - Automatisch dimmende binnenspiegel - Centrale vergrendeling met afstandbediening - Electrische ramen - Cruise control - DPF Roetfilter - Mistlampen voorbumper - Multivan koplampen en achterlicht units - Trekhaak - JVC radio met usb port enz. - 20 inch 7 spaaks velgen met banden - 16 inch winterbanden met stalen velgen en wieldoppen - enz. Mooie, nette & complete bus met een lage kilometerstand. U mag altijd bellen voor meer informatie! Vraagprijs: €27.950,- ex. BTW!! Met vriendelijke groet, Leonard van den Berg 0630038367 Last edited by dubized : 18-12-2010 at 18:19. |
|
|||
|
|||
up ^
|
|
|||
|
|||
Misschien handig KM stand erbij te zetten? prijs is vrij hoog trouwens.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip. Als ik kijk wat een intresse er getoond word vanuit andere forums, zou ik zeggen dat de prijs reeël is.
|
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Tis een hele hele mooie bus daar kan je niets van zeggen. Maar gevoelsmatig geef het aan. Succes met de verkoop! |
|
|||
|
|||
Bus is reeds verkocht
|