|
|||
|
|||
setje nieuwe chromen bumper set golf1
Weg
Last edited by Pewi Vwteam : 18-07-2014 at 20:40. |
|
||||
|
||||
Hoe is de kwaliteit van die Volkswarenhaus bumpers? Zijn die niet heel erg dun en makkelijk vervormbaar of is het toch wel stevige kwaliteit?
|
||||
|
||||
99 euro goedkoper dan écht nieuw?
|
|||
|
|||
ja is dat raar deze zijn ook gewoon splinternieuw geen deukje of roest puntje op te vinden. hebben op zijn hoogst 50km op de auto gezeten, voordat ik hem ging ombouwen naar 20vt.
kwaliteit is gewoon perfect mooie stevige bumpers, en ik heb ze voor de zekerheid de bumpers ook nog in de blanke ml gezet aan de binnekant ook daar ook roest tegen te gaan. |
|
|||
|
|||
je kunt het ook zo zien 99 euro besparen tegen over een andere set nieuwe chromen bumpers, kep voor de liefhebbers ook nog chromen zij strippen voor over de deuren voor scherm achterscherm zeg maar ook nieuw wil ik 50 euro voor hebben en kep ook nog een setje chromen dorpel strips ook nieuw 40 euro, en voor de echte chroom liefhebbers ook nog de allu verchroomde deurlijsten, die zeer zeldzaam zijn mogen ook in de verkoop!
|
|
|||
|
|||
heb je een foto van die deurlijsten?
mvg
|
|||
|
|||
nieuwe dorpels strips 25 euro 6delige chrome sierlijsten 50 euro ook nieuw. en gelijk uppie voor de chromen bumpers, voor de prijs van 600 euro of een heel goed bod, ze liggen me niet in de weg, en ik hoef er ook geen brood voor te kopen.
|
|
|||
|
|||
nu chromen bumper set compleet+ deurlijsten en dorpel lijsten 600 euro voor dit moois al het chroom werk is gewoon nieuw!!!! dus eigelijk een spot prijs.
voor de liefhebbers setje oud type chromen deur klinken in redelijke staat orgineel vw!! 50 euro. en heb ook nog de harde chromen raamomlijsting liggen met verbinding blikjes van de deuren+ de bij behorende raam rubbers, in redelijke staat 75 euro. is trouwens voor een 3 deurs golfje 1 |
|
|||
|
|||
en een uppie
|
|
|||
|
|||
inruil setje complete zwarte kunstof bumpers mogelijk. mits ze wel netjes zijn.
|