|
|||
|
|||
verwarming alleen warm tijdens gas geven!
probleem: de verwarming blaast alleen warme lucht wanneer ik gas geef (ook als de motor op temperatuur is) als hij stationair loopt blaast hij alleen koude lucht. is het misschien de aanjager? of de thermostaat? daarnaast blaast er het bekende foam uit de kleppen. alvast dank! sten.
|
|
||||
|
||||
Tjek even het nieveau van je koelwater.....
Interieur niet overdreven vochtig?..... Zou anders aan een lekke kachelradiateur kunnen liggen dan. Waterpomp zou het ook nog kunnen wezen, stationair niet voldoende capaciteit meer, maar zogauw hij op toeren is weer wel..
* '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif http://www.dubkreations.hyves.nl/ http://www.dubkreations.forumotion.net Last edited by Dutch_Jetta_GT : 24-02-2010 at 17:51. |
|
|||
|
|||
interieur inderdaad vochtig. veel last van condens maar dacht dat het te maken had met een vervangen voorruit. stationair loopt hij prima! dus waarschijnlijk kachelradiateur?
|
|
|||
|
|||
en. hoe check ik dit? thanx
|
|
||||
|
||||
De boel loshalen en uit vinden of het lek idd bij de kachelrad zit. Het is bijna zo goed als zeker dat het de kachelrad is wanneer je een zoete kv geur ruikt, en je matten/vloerkleed nat zijn/is.
rad kost zijn 50, 55 euro? voor de oude krijg je statiegeld terug (toendertijd bij brezan 13 euro)
|
||||
|
||||
ow jee, alle symptomen van een lekke kachelradiator. vervang hem maar, dan ben je van het probleem af.
statiegeld doen ze helaas niet meer aan |
|
||||
|
||||
check ook of je tapijt rond de kachel nat is.
welke motor is het? word de waterpomp aangedreven door de ditributie of een snaar?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er vorige week een gehaald voor 35€ , statie geld is idd opgeheven. GRtz jel
|
|||
|
|||
even met je vinger over het voorraam heen en proeven!! Dan merk het je vanzelf!!
|
|
|||
|
|||
ik heb precies hetzelfde probleem, pas bij 2000 toeren blaast ie warme lucht. echter is het bij mij in de auto nooit echt vochtig..
|
|
|||
|
|||
vloer was drijfnat aan de bijrijderskant. bijna geen last meer van vocht! dus even blijven rijden zo en kijken hoe t gaat. merci voor de reacties
|