|
|||
|
|||
vering golf 1 TDI
Heb mijn golf 1 voorzien van een 110 pk TDi motor ,nu wil ik mijn originele vering aanpassen .Iemand tips,schroefset of een vaste verlagingsset .
De originele vering hangt een beetje door onder het gewicht van het TDI motorblok/versnellingsbak ,demping en veer zijn niet stak genoeg * is een dialy driver * dus comfort is ook belangrijk * max verlaging 3-4 cm ten opzichten van de origineele setup * wielen 14 inch pirelli Last edited by pe-cb : 22-03-2010 at 12:40. |
|
|||
|
|||
schroefset lijkt mij de beste keuze!
|
|||
|
|||
www.supro.nl maken ze compleet na jouw wensen!
|
|
||||
|
||||
spax ook...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt bij intrax kost een set 1750 euro vind ik te duur ,zal ook wel goed zijn En ik wil ook geen te hard onderstel |
|
||||
|
||||
zou voor een schroefset gaan heb je in elke prjsklasse ongeveer heb zelf een set van fk van 250€ en bevalt prima
|
|
|||
|
|||
iemand ervaring met een deze spax RSX schroefset ?
http://www.bkcustoms.nl/product_inf...d06f121577aef70 |
|
|||
|
|||
ik heb een schroefset van supro onder mijn audi 100 en ben er heel erg te spreken over!