#1
|
|||
|
|||
Ervaring airride :)
Hoi
Wie heeft er ervaring met air op een golfje 1 ? Wat meer info van bij komende aanpassinge problemen enzo verder ? Ik kon namelijk gister een setje voor 200 euro kopen de poten met balgen en compresseurtje maar geen leidingen en airtank Dit wou ik dus kopen maar is dus vandaag verkocht ana iemand die me voor was Nu heb ik er wel een beetje interesse in maar ben niet overtuigt .. Ik heb zelf een Kw schroefkit op men golf ligge die momenteel 2.7cm met zen carter van grond ligt. Maar heb geen ervaring met air Grtz |
#2
|
||||
|
||||
ben ik ook wel benieuwd naar , zie het ook wel zitten air onder de 1
maar zie het niet zo vaak op golfjes 1! |
#3
|
|||
|
|||
Wat wil je weten dan?
Kan er vrij simpel onder allemaal, maar wil je echt laag moet je wel een stukje uit je chassis slijpen bij je aandrijfassen. Als je bij mijn posts zoekt vind je wel het een en ander (witte mk1 diesel had ik t onder!) |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Wel ik wil gewoon wat meer info over de soorte beschikbare sets of wat je zeker nietm oet kopen .. Wat doe je als je naar de keuring moet ? Richtprijs voor een nieuw of 2dehands setje ? en hoe laag kan je zonder te slijpen ? want ik kan tot op 1.5cm van de grond met mn carter en ik heb een 1500 automaat en dit is met mijn schroefset .. En wat foto's van hoe het er allemaal in zit enzo lijkt me oo kwel handig Alvast bedankt |
#5
|
|||
|
|||
Die carterpan kan haast op de grond, scheelt je 2mm ofzo... Maar je kan het altijd nog gekker maken met verlaagde veerschotels...
Keuring kan je gewoon alles laten zitten, het is gewoon legaal hoor. Richtprijs nieuw vanaf 2000-2200 tot zo gek je het zelf wil maken, tweedehands is het net wat de gek ervoor geeft en hoe oud het is. Bel Bob van BSS anders eens... Dat is vrijwel het enige wat er in Nederland te krijgen is. Foto's zijn er als je even zoekt op mijn topic! |
#6
|
||||
|
||||
Er staat hier zelfs een cabrio te koop met airride.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60813 Misschien deze meneer eens vragen voor foto's?
__________________
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
#7
|
|||
|
|||
Last edited by MellyVille : 28-10-2009 at 10:32. |
#8
|
|||
|
|||
Hmm ik ben wel van belgie dus zal eerst maar eens naar goca bellen hoe het zit met air
Bedankt voor de info alvast.. Op internet vind je wel niet veel setjes die op een golfje staan wel usa 's |
#9
|
||||
|
||||
kw heeft iets in het asortiment kwa airride! kun je op de bestaande kw set monteren en kan je(sorry als ik het fout heb) 1 of 1,5 cm mee zakken...
is een klein luchtbalgje voor bovenop de kw schroefset. op youtube staat ergens een filmpje van een polo2 die dit heeft maar ik krijg het filmpje niet meer gevonden! iets gevonden (ik vind het wel interesant voor op een meeting ) volgens mij kan lowering van dit forum dit leveren. KW HLS 4 ( Hydraulic lift system) universeel youtube Last edited by richard-polo : 28-10-2009 at 18:00. |
#10
|
||||
|
||||
tja heb je ook gezien wat de prijs is :S
__________________
VAGH polo 1.3 g40 (93) |
#11
|
||||
|
||||
dat heb ik indd gezien sommige hebben meer te besteden dan andere!
|
#12
|
|||
|
|||
Wat zijn de kosten dan?
p.s. voor de belgen en airride en goca -> Op www.cleaned.be zit genoeg kennis daarover! |
#13
|
||||
|
||||
bijna 3k voor dat setje hierboven! is indd best veeel geld voor weinig spul..
zo,n bss set is volgens mij net zo duur, of wat kost zoiets? 2200euro! ik zag het te laat staan |
#14
|
|||
|
|||
Ja en dan heb je wel ineens alles... Koni schokdempers (vooraan instelbaar), balgen, tank, compressor, kleppen, bediening, metertjes...
Ik heb het toendertijd besteld en zelf ingebouwd, is goed te doen (als ie nu nieuwe installatiehandleidingen heeft, want dat is/was nogal karig destijds)... |
#15
|
||||
|
||||
daggie op cleaned heeft zoeen kw setje onder zijn porsche zitten.
en bob had vorrig jaar idd alleen nog maar zoeen zelf getekend velletje, weet niet hoe het nu zit. op een mk1 is het idd makkelijk te plaaten. zelf heb ik het onder mijn arosa geplaatst en dat is toch iets ingewikkelder door de nieuwere veren. maatje van me heeft het ook zelf onder zijn mk1 geplaatst
__________________
http://fatalm.serial.nl/images/Arwnie/banner1.jpg |
#16
|
|||
|
|||
In België is airride no can do!!
__________________
KISS -> Keep It Simple Stupid!! Scratch the surface http://i48.tinypic.com/t0j5as.gif |
#17
|
||||
|
||||
hoe zit dat dan met de stugheid ?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#18
|
|||
|
|||
In belgie kan air inderdaad niet heb me daar verder over geinformeert je mag je tank late zitte als ze open is en de leidingen moge blijven hangen als ze niet aangesloten zijn en de poten moet je dus vervangen
Cleaned spreekt me niet aan want daar kraken ze je tog maar af als je niet met een "BLING" auto rijd .. en je kan er niet eens lid van worden momenteel Het kw dingetje vind ik net wat te duur voor wat het is kan ik beter een volledige set egte air kopen |
#19
|
||||
|
||||
2uur werk om van air naar schroefset te gaan voor de keuring.
__________________
http://fatalm.serial.nl/images/Arwnie/banner1.jpg |
#20
|
|||
|
|||
Quote:
en telkes uitlijnen |