|
||||
|
||||
Dag golf2 hallo Bora
Een aantal weken geleden heb ik na lang overwegen toch maar mijn golf 2 16v verkocht en na een goed aanbod van een vriend van mij heb ik zijn bora 1.9 tdi gekocht uit 1999.
Zijn vader heeft deze auto in '99 nieuw gekocht waarna de boven genoemde vriend van mij deze overkocht van zijn vader.De Bora is tot de 127*** bij de dealer onderhouden en nu staan er zo'n 141*** kilometer op de teller.Ook is heel hystorie van de auto is aanwezig. Wat is er al aan de auto gedaan. *Rondom 40 mm verlaagd met apex veren *Raam spoiler in kleur natuurlijk *18" RS wielen *Zij ramen geblindeerd. Wat zijn de evt. plannen * Deur lijsten,klinken en gril in kleur laten spuiten * Andere koplampen (donker) * Andere achterlichten (ook donker) Genoeg gepraat hier wat foto's 1 van de golf en de rest van de Bora. Zo stond de gof er voor het laatst bij En dit is mijn Bora |
|
|||
|
|||
je houd wel van zilver zo t ezien
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt en het is toevallig echt de zelfde kleur met de zelfde tint. De golf is namelijk in de kleur van de bora gespoten. |
|
|||
|
|||
nou kijk eens aan dan
|
|||
|
|||
da's een mooie vooruitgang !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Dankjewel en ik ben er zelf ook wel blij mee. |
|
||||
|
||||
Is er toevallig iemand die weet waar je zo'n kleine licker spiegel kunt bestellen en wat die ongeveer kost.
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Wel handig als je nog een lakstiftje hebt. |
|
|||
|
|||
bij de dealer kan je die bestellen. kost totaal iets van 140euro dacht ik.. ex spuitkosten. elec verstelbaar en verwarmd glas dat wel!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je wel kan daar weer verder mee |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb eventueel wel een grote rechter te liggen in (denk ik) jouw kleur.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt maar ik ga liever voor de kleine linker. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit!!! zelfde kleur als de mijne veel plezier ermee
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je wel.En ik heb er al zeker plezier van. |
|
||||
|
||||
Heej Mies!!
Mooie Bonrath heb je daar, ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Gisteren was het weer fijn wakker worden. Kom je bij je auto, en wat zie je fijn een beschadeging op je achterbumper. Dan ga je wat beter kijken is de bumperstrip beschadigd en wat lak schade (een plek van 8cm bij 8cm). Ik weet het het is niet groot, maar wel weer schade op je auto die er niet op zat. Dus dan ga je onder je ruitenwisser kijken met nog goed geloof in de mede mens. Maar zoals gewoonlijk geen briefje met evt. nummer.
Dus moet het op nieuw spuiten en de nieuwe strip weer uit eigen zak komen. Wel een goed smoesje om de rest van de strips meteen te laten spuiten plus de klinken. |
|
||||
|
||||
jammer van de schade hoor das echt klote,
die van mij staat weleens in de stad en heeft dan de volgende dag weer kleine deukjes die je niet kunt verklaren. je blijft er druk mee! wel een hele mooie bora hoor!!! knap wagentje goeie vooruitgang ook! je kleurcode is (reflex silver) LA7W btw als ik me niet vergis vind persoonlijk de zwarte accenten(lijsten, grill etc) wel vet bij bora's veel plezier ermee!!
'12 Passat B7 Variant 1.6 TDI 110kW '01 Golf Cabrio 85kW Last edited by GoAzBox : 14-03-2010 at 15:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is inderdaad altijd kloten. Het is bij mij gelukkig spotrepair geweest en een keer goed poetsen. Verder zit ik er ook aan te denken om alleen de deur/bumper lijsten en de klinken te spuiten en grill zo te laten om zo toch nog een beetje dat zwarte erin te houden. Bedankt voor het compliment. |