|
|||
|
|||
Met spoed gezocht: een COMPLETE KR ontsteking
Ik ben met enige spoed op zoek naar een complete KR 16V ontsteking, of de onstekkings modules ( de electronica dus)
Uiteraard voor een beetje fatsoenlijke prijs |
|
|||
|
|||
Heb de regelunit en het schakelapparaat liggen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wat moet dat kosten ?? en heb je de kabels er ook bij ?? |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een zo goed als complete KR liggen, dus laat maar even weten wat je precies nodig hebt en wat je ervoor kwijt wilt.
|
|||
|
|||
Quote:
De motor zelf is compleet, maar de electronica die bij de ontsteking hoort (de regelmodule en onstekings module) bleken uitgefikt te zijn. Verder is alles aanwezig. Dus we hebben alleen die twee kastjes en de bijhorende bedrading nodig. Tja en wat moet zoiets kosten?? 50 euro ?? laat maar horen |
|
||||
|
||||
Die twee kastjes heb ik in ieder geval nog liggen. Bedrading moet ik ook nog wel wat van hebben, maar weet ik niet zeker.
Die kastjes wil ik je voor die 50 euro ook wel op de post doen, ze zijn werkend uit de auto gekomen.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik hoop dat je de kabels ook nog hebt, want zoals ik al zei was er een en ander uitgefikt, waaronder dus een deel van de kabels. Ik laat je vanavond even weten hoe of wat, krijg straks iemand aan huis die ook nog wat heeft |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb er helaas de kabels niet bij Had ze aangeschaft om een storing bij mijn 16v op te zoeken/lokaliseren |
|
|||
|
|||
Quote:
Helaas, ik heb er niks aan zonder de kabelboom, die is echt van belang om die alle info bij elkaar harkt. In ieder geval bedankt, ik hou het wel even in gedachte mocht ik toevallig een losse kabel tegen komen |
|
|||
|
|||
Quote:
Weet je in middels al of je de kabels er nog bij hebt? Want ik ben nog steeds zoekende |