|
|||
|
|||
Sinterklaas in een kever cabrio
hallo allemaal,
Zelf ben ik een trotse eigenaar van een opvallend mexicaans kevertje en lid van de keverclub. Daarnast ben ik juf op een basisschool en daar moet ik dit jaar het sinterklaasfeest organiseren. Het leek ons onwijs leuk om Sint in een kever cabrio het schoolplein op te laten komen. Eén probleem...de kever cabrio is er nog niet en de tijd gaat dringen! Mijn eigen kever kan ik niet gebruiken, want die wordt onmiddellijk door alle 170 kinderen herkend! Wie vindt het leuk om 3 december de eer te hebben Sint in zijn kever cabrio te rijden. De school staat in Rotterdam en natuurlijk krijg je een vergoeding voor de onkosten en ene kleine beloning. Wie wil mijn reddende engel zijn? mail voor meer info of vragen: d.uljee@worldonline.nl groetjes Margot |
|
||||
|
||||
gaaf idee.....
ik weet nog wel dat hij vroeger bij ons in een BMW cabrio kwam.. wel rood dat wel, maar iedereen herkende meteen de auto van de vrouw van de directeur :p
|
||||
|
||||
das het verschil he. probeer in rotterdam maar eens aan een schimmel te komen
|
||||
|
||||
Schimmel heb je zo in Rotterdam.
|
||||
|
||||
ja in m'n douche :p
|
||||
|
||||
dr is in Rotterdam schimmel zat whahahah weet alleen niet of het nog loopt als je erop zit :p...
maar ja wie heeft er een kevert cabrio |
|
||||
|
||||
Juf... (heb ik altijd willen zeggen) kijk ook eens op www.golfcabrio.com. wellicht een golfje als korte termijn vervanger.
|
|||
|
|||
December ... koud,nat .... misschien is een busje wel handiger
(die oude sint laat je toch geen longontsteking in een Kever cabrio oplopen ??) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja maar dan wel eentje met een schuifdak anders kan zijn Staf er niet in.
|
|||
|
|||
Quote:
Of een busje met een hefdakje ... |
|
||||
|
||||
Quote:
JAJA dat kan ook. die zijn er iets meer in NL.
|
||||
|
||||
Dennis moet gewoon ff doorwerken!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja,dat moet hij zeker,maar 5 december gaat hij niet redden vrees ik |
|
|||
|
|||
tja, voor een schimmel kan je lang zoeken hier tussen de flats! Kan hem natuurlijk ook met de metro laten gaan en zwart laten rijden???!!!
Want mijn kever (blauw dak, groene deuren en gele spatborden) wordt herkend door heel zuid-holland vrees ik! Mochten er nog mensen zijn die het een eer vinden om die goede oude man te rijden dan hoor ik het wel weer! |
|
||||
|
||||
dit moet toch te regelen zijn?
op de ACN's heb ik er ook gezien. dit is 10 km verder
|
||||
|
||||
Quote:
Ik woon in Schoonhoven en heb een rood/creme Bus met roofrack (zie foto) voor cadeaus en banken voor 7-8 Pieten en een Klaas(er vanuitgaande dat de chauffeur ook Piet is). Ik weet alleen niet of ik op 3 December vrij kan krijgen (ik geloof dat ik nog precies één vakantiedag heb voor de rest van het jaar)
|
||||
|
||||
kijk das nou cool, en nog in de goede kleuren ook (i feel the love on this forum)
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe heette die school? De Vinkenslag?
|
||||
|
||||
Groen witte spijl is ook mogenlijk.............
Is ook wel makkelijk voor die ouwe man...zo'n lage instap
|
|||
|
|||
vwrijder, check even je inbox op deze site. Ik heb een berichtje gestuurd!
|