![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal,
Mijn naam is Edwin (33) en ik woon in omg. Rotterdam. Ik rij voor woonwerkverkeer met een Golf III Variant 1,9TD uit 96. ![]() Verder heb ik (we) een Kever 1200 uit 1970 (6 volt) ![]() en een Porsche 911 Targa 2,4T uit 1972. ![]() Toen ik bij de ANWB werkte reed ik in een T4 1,9TD (Model superslak). ![]() Momenteel werk ik als ongevallenanalist bij de overheid. Ik hoop hier nog veel te mogen surfen. Fijne avond. Last edited by AntiAlfa : 26-08-2009 at 07:05. |
|
||||
|
||||
![]() wow die porsche bevalt me wel...meer pics hiervan?
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom kerel!! Mooi wagenpark
![]() Vooral die Porsche natuurlijk, dusse jij hebt nou verstand van auto's ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoi, http://www.luijpen.nl/projecten.html Zoveel foto's heb ik niet. Rij er liever in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom!
|
||||
|
||||
![]() beetje rare naam, uitleg ivm met werk??? of gewoon mening?
leuke porsche indd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja. Naar mijn mening is een Alfa geen auto. Maar ieder zijn smaak / mening natuurlijk. Dank je (jullie),Ben ook heel blij met de Porsche. Last edited by AntiAlfa : 28-12-2005 at 22:16. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, en hele fraaie Porsche trouwens !!! Complimenten.
Grtz.......... LRR Ps: Ik houd ook niet van die italiaanse auto's ![]()
|
|||
|
|||
![]() welkom
|
||||
|
||||
![]() Mooi wagenpark heb je daar, en uiteraard welkom.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!!!
|
|||
|
|||
![]() Wilkommen!
|
|||
|
|||
![]() Welkom
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom hier, leuk hobbyhoekje trouwens
![]() porsche is super natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey...das bekende van vw-forum...
Hier zit je met je wagenpark beter...maar die porsche is om te smullen..echt te gek... Ook ik eis meer fotot's van de porsche!!!!! grtz..Vic..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gezien de reacties zit ik hier zeker beter met mijn wagenpark. Een aparte luchtgekoelde afdeling superrrrr. Zal hier nog vaak rond hangen. Tja meer foto's, zal eens kijken wanneer hij weer naar buiten mag. Mzl.
|
|||
|
|||
![]() leuke autos alleen vrouwtje over halen om de citroen in te ruilen voor een leuk golfje1 of een andere VW
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig! Je hebt een leuk wagenparkje. En zo te zien ook een goede plek om eraan te sleutelen!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() he edwin welkom.
alles goed met de kleine ? rogier en eric hebben het nog steeds over het geluid van je 911 toen je in spijk wegreed. gr. pascal |
|
||||
|
||||
![]() ooooh...dat is wel een ideale sleutelruimte!
|