|
||||
|
||||
Ook mooi :) en apart!
|
|
|||
|
|||
oeffff, deze is er echt 1 voor de mooie dagen!
Wat een net ding zeg.... en 4 drs!
|
||||
|
||||
Schaam je niet hoor....ik ook niet !!!!
Heel net ding, maar vind er niet veel bijzonders aan. Lijkt net een kruising tussen een GTI en een GLS of zo.
|
|||
|
|||
Gaaf zeg! Alleen vindt ik zo'n chrome bies voor een GTI niks... Maar wel heel uniek!
|
||||
|
||||
en duur.....of het TE duur is zou ik niet weten,maar vind het een klap geld.
|
||||
|
||||
Tja, iemand zoals ik had m gekocht en er direct
normale GTI uiterlijkheden op geflansd, maar nu moet ik wel zeggen dat ik voor wat betreft deze auto het een keer eens ben met de origineelfreaks |
|
|||
|
|||
deze meneer is al eens bij me geweest
heeft ook een hele mooie jetta 1 en een country , waar voor hij bij me was hij had het toen al over deze auto , vond het een vreemde kruising van een GX en een GTI |
|
|||
|
|||
Pracht van een auto en lijkt inderdaad in een hele goede staat. Een nieuwstaat GTI met deze km is wel geld maar of het teveel is?
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd of het een echte GTI, of een echte GL is
Maar ergens in z'n even is er iets gehobbied
|
||||
|
||||
jij denkt dat ie niet origineel is?
|
||||
|
||||
@Stijn: dat is een échte GTI...(de verkoper heeft ook nog notabene 'n foto van de folder in de adv. erbij geplaatst ! waarom dan deze twijfels ?), onverprutst, niks mee gehobbied...zouden zeer zeldzaam zijn deze 4 drs. uitvoering met 1600 EG blok (4 drs. met 1800cc zouden vaker voorkomen)
Quote:
Was effe 'n quote uit 'n ander forum, uit 'n thread wat ook over deze auto gaat, hopenlijk kunnen jullie Duits lezen, en anders language tools ;-) Edit. nog eentje gevonden in 'die Kartei' (register)
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Der Typ Siebzehn : 20-03-2011 at 22:20. |
|
||||
|
||||
Hmm ok, te snel gekeken dus. Nog nooit gezien! Een GTI met zo'n interieur en chroom accenten? Why? Speciale serie ofzo?
|
|||
|
|||
Raar dat er geen mfa en schakelindicatie in zit, interieur lijkt wel op een gx.
Ziet er wel heel netjes uit. Groet Yal |
|
||||
|
||||
Mooie Basis
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hahahahaha zo zat ik ook te denken Zou hem toch niet orgineel kunnen houden
|
||||
|
||||
Quote:
haha nee ik ook niet |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet op de 1600 Gti
|
||||
|
||||
11.500 EU tering
ben benieuwd hoe lang die te koop staat erg mooie auto maar..pfff |
|
||||
|
||||
Quote:
Why? Hmm, geen idee. Kan zijn dat 't 'n speciale serie was. Maar deze hebben dus i.t.t. de 2 deurs modellen dus andere grill lijsten, mat metaalachtig (dus geen rode) en andere bekleding, en geen zwarte hemel. Bij de 4 deurs modellen met 1800 blokken wat 'n paar maanden later kwamen, was wel alles, m.u.v. de 2 extra deuren dus, hetzelfde als bij de 2 deurs GTI's, die 4 deurs hadden dus gewoon rode grill lijsten, dezelfde bekleding en zwarte hemel. Hier is nog effe de mogelijkheid om de folder duidelijk te zien, daaro dan ff op de thumbnails klikken. Edit.: hier wat foto's van die 4 drs. GTI van die link uit dat register in m'n vorige reply, de bezitter was zich toen hij deze auto pas in z'n bezit had zorgen aan 't maken dat 't misschien 'n omgebouwde LS was, onwetenden dachten dat, hadden hem dat verteld, maar in 't IG forum hebben ze de beste man gerustgesteld dat 't toch wel degelijk 'n echte GTI is. Let op, de sidestriping is dus NIET origineel bij deze, zie folder. En nog 'n paar foto's van weer 'n andere 4 drs 1600 GTI. Helaas dus geen originele velgen bij die laatste. Deze 2 op de foto's zijn in de kleuren Atlasgraumetallic + Perlmetallic, alleen in die kleuren plus nog Diamantsilber zoals de GTI in de marktplaats adv. is, waren de 1600 4 drs. GTI's dus verkrijgbaar. (zie folder).
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Der Typ Siebzehn : 21-03-2011 at 17:03. |
|
||||
|
||||
Wel iets bijzonders zo te lezen (kende het nog niet!) Zie toch liever een gti met alle gti kenmerken.
|