|
||||
|
||||
Photo shop gevraagd
Hallo,
zou iemand voor my de harten vd Schmidt's rood/ bruin en donker goud kunnen shoppen? Mn HTN's liggen klaar om gespoten te worden en ben aan t twyvelen over de kleur... Alvast bedankt, Gr Pim
Saugergroup [0][0] [0][0] Polo 6N Harlekin Golf 1 GTI PLUS 20V T sold Last edited by PimVW : 11-03-2010 at 15:17. |
|
||||
|
||||
Kan en wil er iemand dit voor my shoppen?
Gr Pim
|
||||
|
||||
had over dat rood bruin niet echt een goede kleuren idee wat het nu moest worden dus hoop dat het goed is meteen maar een gif bestand gemaakt die wat meer dingen laat zien |
|
||||
|
||||
haha wat een superdeluxe shop
al vind ik het donkerrode wel netjes staan....
|
||||
|
||||
MOOIE shop hoor erg kunstig,maar als ik de auto zo bekijk zeg ik harten in de kleur van de auto
word de auto wat frisser van denk ik. gr pieter. |
|
||||
|
||||
@ Johan-k; Bedankt voor de shop!
Ik ga voor rode harten, vind t erg netjes staan! Die laaste shop is ook erg gaaf @ Monark; Ik denk dat t wat saai wordt de harten in carroserie kleur, had er al wel over gedacht. Bedankt, Gr Pim
|
|||
|
|||
welke kleur rood Pim om je keuze lekker makkelijk te maken(en zodat ik de goede lak haal)
|
||||
|
||||
Quote:
Haha Ik zou ze graag t zelfde rood als t rood in mn grill hebben. Is marsrood volgens my, zal s op Doppelwobber kykyen voor n kleurcode. Je hoort ervan Gr Pim
|
||||
|
||||
Marsrood: L31B
Teminste dat is de kleur/kleurcode van mijn golfje. Erik. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja had net gekeken op Doppelwobber en er komen 2 Marsrot's voor... Tot '81 is L31B en vavaf '81 code LA3A. Nu ff kyken voor de juiste. Gaat wel goed staan denk ik... Gr Pim