|
||||
|
||||
Bivwmk3r32
Om het forum weer een beetje aan te dikken met brabants rollend ijzer hierbij even kennis maken
mijn naam is mark kom uit brabant uit de bivw polder. al meerdere jaren aan het bouwen en vooral slopen van volkswagens momenteel nog rijdend de mk3 met v6 AUE torretje(mischien al eens te koop gezien op dit forum). de AUE gaat er binnekort uit en komt een r32 voor terug dus ja de forum naam bivwmk3r32 loopt al op de feite vooruit, maar het zit er aan te komen moet toch wel voor oosterijk af zijn mijn eerste bakkie was een peugeot 205 gti en voor die tijd niet slecht en knap leuk als je net 18 bent geworden. was toch niet alles maar wat kon ik verwachten van 800 euro.. al snel kwam er een golfje 2 gti zal eens kijken of ik ergens nog een foto kan vinden.. maar helaas 1 week nadat de 8v vervangen was voor een 16v pl reed ik achterop bij een opeltje naja iig nog één pluspunt aan dat ongeluk. na wat 300 euro handrembakke te hebben gereden vooral afgereden een golf 3 vr6 gekocht die na 1,5 jaar rommelen er nu zo uitziet zal wat foto's en tekst plaatsen zodra ik ga beginnen met de 3,2 erin te sleutelen zoek nog een recaro uit een type 4 3 deurs volleer zwart eventueel golf 4 dash met r32 of v6 klok tot zo ver gr mark Last edited by BIVWMK3R32 : 10-02-2010 at 18:48. |
|
||||
|
||||
Er komt goed spul uit die BIVW polder
|
||||
|
||||
Gave kar! En je plannen zijn ook meer dan leuk!
|
|
|||
|
|||
Nette wagens daar in brabant!
|
|
|||
|
|||
he tor hehe werd is tijd nog gelukt met de foto,s zie ik
nu de rest van de bende nog en je heb eeen zooitje ongeregeld hoop dat het de 26ste beter weer is anders word het een hele lange rit smeer die aue aan rufes aan anders kan hij het niet bij houden naar oosterrijk oja als er iemand een mooie rvs uitlaat of intercooler buizen ect wil dit is je man de grt uit brabant kut
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 10-02-2010 at 19:53. |
|
|||
|
|||
zo zo net hoor veel plezier ermee en veel lees en vermaak plezier hier op t forum
|
||||
|
||||
Hele dikke bak.. En welkom natuurlijk!
|
|
||||
|
||||
Welkom, mooie 3!
De BIVW crew is goed op dreef met hun auto's Gr Pim
|
|||
|
|||
al het goeie komt van bivw koeie!!
hee mark lamme tak wanneer gaan we polijsten |
|
||||
|
||||
welkom,dikke 3
|
||||
|
||||
Mooie mk3 man!
|
|
|||
|
|||
hee kutje waar blijft je topic nu????
naai de foto,s er is op jongu
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
ook foto s van het suzuki alto dachboard
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die wil ik wel hor! |
|
||||
|
||||
Heb je nou links en rechts zo'n vette sidepipe??
|
|
|||
|
|||
Quote:
zo effe 50 draden verlengen was gelukkig goed tedoen ja tor als je geen trekplaatjes plaatst doe ik het wel alto dashboard foto komt ook vast wel een x voorbij
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
was ff druk met de uno
http://www.youtube.com/watch?v=Zj1shxFdjyE
ff lache is ook veel leuker als draadjes plakken geen draadjes plakken maar stoepjes pakken! Last edited by BIVWMK3R32 : 13-03-2010 at 22:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
idd dubbele pijp wil je graag fototje? spulletje is te koop hoor compleet rvs 63.5mm powersprint middendemper alles passent op de golf 3 zowiezo.. 300 euro voor die nette pijp |
|
||||
|
||||
Welkom!
Heel erg dikke auto!