#1
|
||||
|
||||
wiellager rechtsvoor defect? past de fusee van een corrado g60
ik heb denk ik mijn wiellager rechtsvoor defect als ik na het insturen van een krappe snelle bocht weer doorrijd knapt en kraakt er rechtsvoor iets, ik weet wel hoe homokineten knokkeren en dat is het niet.
ik heb nog een setje liggen van een corrado g60 weet iemand of dat past, de auto moet snel klaar, en aangezien aankomend zomer de ombouw naar 288er vr6/gti tdi in de planning zit mag het nu niet veel kosten het is een nieuw type tdi
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#2
|
||||
|
||||
2 wiellagers kosten je 35 op ebay.de dus dat zijn de kosten niet.
Ik kan ze er wel even voor je inpersen (tegen een kleine vergoeding), doordat je de veerpoot los haalt zul je toch weer moeten uitlijnen. PB maar als ik wat voor je kan betekenen. Een nieuw type golf/vento mk4 tdi, dat is ook 4x100? Die zal dan wel geen +onderstel hebben. Misschien dat het dan wel past trouwens. Ik heb vagcat.com bekeken. Het artikelnummer van de fuseestukken zijn gelijk. G60 en standaard 4 gats golf mk3 naaf dus. Maar of de naven zelf ook gelijk zijn, vanwege spoorbreedte en schijfremafmetingen, daar heb ik niet naar gekeken. Mocht je de naaf uit moeten wisselen dan zul je ook een nieuw lager moeten plaatsen. Bij het uitpersen van de naaf knapt je wiellager namelijk in twee delen. |
#3
|
||||
|
||||
volgens mij is het wel een plus onderstel ik weet alleen niet of de steekassen passen, als het een plus onderstel is passen de corrado ook niet, het gaat mij erom dat ik zo goedkoop mogelijk ga als ik voor 3 maanden nieuwe lagers ga persen vind ik zonde is zo weer meer als 100 euries.
Er moet dan toch ook speling op het lager zitten als deze versleten is dus als ik het wiel vrij zet dat ie heen en weer kan?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo Last edited by indewarre : 10-03-2010 at 07:41. |
#4
|
||||
|
||||
Als je lager ver versleten is, kan je je wiel kantelen. Hand boven op de band, andere hand beneden, en dan heen en weer halen.
Maar je kan het lager ook horen. Je draait je wiel, en je hoort dan een soort suis. |
#5
|
||||
|
||||
ben er al achter wat het is gelukkig geen wiellager maar het is het rubber om de aandrijfas heen die heen en weer schuift lager zit nog geen speling op, ikmoet alleen nog kijken of die steekassen van de gti/tdi passen of die van de vr6 ivm de ombouw
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |
#6
|
||||
|
||||
Als je gaat ombouwen naar VR6 doe het dan goed en neem het complete Plus onderstel dan ook direct mee.
Als je dan toch bezig bent... |
#7
|
||||
|
||||
volgens mij heb ik een plus onderstel waar kan ik dit aan zien? de mijne is een nieuw type
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |